Vroeger was het mogelijk in KMS Documenten m rechtsboven bij instellingen het aantal zoekresultaten per pagina aan te passen (tot een maximaal aantal). Echter, deze optie zie ik nu niet meer ? Wanneer er meer zoekresultaten moet er steeds naar een volgende pagina worden gescrold (natuurlijk kun je via filteren al het aantal zoekresultaten reduceren). Ik vraag me af of het nog steeds mogelijk is om het aantal zoekresultaten voor jezelf aan te passen Mijn vraag gaat dan over zoekresultaten in KMS module Documenten, in KMS module Vragenlijsten en KMS module Meldingen ? Ik begreep van een collega dat zij wel veel meer zoekresultaten op een pagina ziet en naar beneden kan scrollen maar dat een andere collega juist 4 pagina's onderaan ziet en steeds naar volgende pagina's moet scrollen ? Kan iemand ons helpen met deze vraag ?
Hoi
De mogelijkheid dat een gebruiker het aantal items per pagina in kan stellen is al geruime tijd onbeschikbaar (en op welk moment je dit bemerkt is deels afhankelijk van het moment waarop je organisatie is overgestapt naar een versie die hoger is dan de versie waarin die optie is komen te vervallen), zie de reacties onder Hoe beheer je persoonlijke voorkeuren (zoals afwezigheidsassistent en abonnementen) in je portaal? | Zenya Community
Het lijkt er tevens op dat de “paginalengte" voor een deel van je gebruikers niet gereset is naar een standaard instelling, Zou je daarvoor een ticket willen aanmaken bij onze Servicedesk?
Hi Chaim, wat leuk jouw naam te zien, ik heb ooit training van jou gehad en daar heb ik nog steeds veel aan ! Dank voor je duidelijke uitleg en ik ga het hier bespreken. Natuurlijk wist ik dat de instellingen al een tijd geleden waren aangepast maar omdat een collega wel een langere lijst had, dacht ik dat de instellingen misschien toch op een ander plekje aan te passen waren maar het is mij nu duidelijk en ik bespreek met mijn collega’s ook over het maken van een ticket voor jullie servicedesk. Fijn dag en groet, Simone
Hoi Simone,
Ik heb in het verleden inderdaad meerdere trainingen verzorgd voor medewerkers binnen jullie organisatie, waaronder een opleidingstraject voor jullie decentrale documentbeheerders.
Altijd leuk om te horen dat inspanningen in het verleden bijdragen in continuïteit in het heden!
Reageer
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.