Beantwoord

Melden dat er al een concept documentversie in de maak is

  • 7 December 2022
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Badge +3

Is het mogelijk om voor een gewone lezer van documenten er achter te komen dat er al een nieuwe versie van een gepubliceerd document in de maak is? 

Een soort toekomstschets, bv vanuit Details van een document? 

 

Op zich niet relevant om de inhoud te zien, maar om te weten dat daar al iemand mee bezig is  

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 9 December 2022, 16:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Dit kun je inzichtelijk maken met een rapport van het type "Lijst van documenten”. Voor informatie over het maken van rapporten, zie:

Hierbij zijn 3 zaken belangrijk:

  • Degene die het rapport genereert krijgt alleen documenten te zien waar hij/zij leesrechten op heeft
  • Neem de kolommen "Status” en "DocumentID” op in het rapport - zo kan de rapportlezer zien of er van een document al een nieuwe versie in concept of beoordeling staat
  • Stel de juiste filters en rechten in op het rapport

Tot slot nog een tip: Rapporten toevoegen aan het Dashboard | Infoland Community 

Badge +3

Het is beetje een omweg, maar voorlopig is mijn gebruiker blij met met de rapport mogelijkheid 

Ik laat filteren op de quick code - die is uniek, en heb ook de kolommen “uitgenodigde schrijvers” en “Reviewers who missed deadline” toegevoegd, zodat er gericht nagebeld kan worden 

Badge +3

sinds Zenya6.3.0 zie ik al wel zoiets verschijnen bij CHECK DOCUMENT. Daar ben ik blij mee

Reputatie 1
Badge +4

Dag Mariska,

Waar kan je dit dan terugvinden? Bij het opzoeken van een document via het portaal?

Bedankt!

Badge +3

ik zie het als ik een document check. 
Dit is nog niet wat ik graag zou willen, maar het geeft de burger wel moed dat er zoiets zou kunnen :-)

 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring