Beantwoord

Opmerking onder procedures / documenten - 'Vond je deze informatie nuttig?'

  • 31 August 2020
  • 31 reacties
  • 783 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 3
Badge +6

In ons centrum zijn we erdoor overvallen dat dit is toegevoegd (hebben releasenotes van deze nieuwe versie niet goed gelezen). Persoonlijk vind ik dat dit soort aanpassingen (ook) apart gecommuniceerd zouden moeten worden. Daarnaast vind ik dat dit naar wens in of uit te schakelen zou moeten zijn. Is deze wens via de community naar voren gekomen? Ik vind deze toevoeging namelijk helemaal niet nuttig.

Badge

Dag Inge,

Ik ben enthousiast over de Infoland software en dat jullie de suite verder ontwikkelen!

Wat ik echter niet gewend ben is dat je als applicatiebeheerder niet de keuze hebt om te beslissen om een nieuwe functie wel/niet/alleen op bepaalde items te kunnen inzetten. Zoals nu het geval ik m.b.t. de vraag aan de gebruiker of informatie nuttig was. Deze vraag is m.b.t. onze documenten in 90% van de gevallen niet van toepassing. Deze optie kan ervoor zorgen dat gemaakte afspraken rondom inhoudelijk feedback geven en de werkzaamheden van de documentbeheerder verstoord worden en extra werk oplevert.

Ik sluit hierbij aan bij de inhoud van de andere reacties bij deze post.
- Het verschil tussen deze functionaliteit en functionaliteiten ‘opmerking maken' en ‘ik kan het niet vinden' is me niet duidelijk (ondanks de toelichting in het trainingsmateriaal; bedankt voor het toevoegen, want ik vroeg me al af waar ik de feedback van duimpjes kon terugvinden).
-  Dringend verzoek: zelf bepalen over inzet functionaliteit.

Ik hoop dat het in ieder geval snel mogelijk wordt om zelf de instelling te kunnen aanpassen.

Groeten Vanessa

 

Reputatie 5
Badge +6

Dag Inge

Zelf was ik ook al op zoek gegaan of de mogelijkheid bestaat om deze functie zelf aan of uit te schakelen via het applicatiebeheer van iProva?

Ook voor mij is de meerwaarde van deze functie t.o.v. de mogelijkheid tot het maken van  “opmerkingen” bij een document niet echt duidelijk.

Wordt van de feedback die gegeven is een mail verzonden naar de documentbeheerder of dien je per document te kijken of er feedback gegeven werd?

Om de reeds vermelde redenen in de bovenstaande reacties zou het fijn zijn mocht iedere instelling zelf kunnen bepalen of we deze nieuwe functie willen gebruiken of niet.

Misschien dat hier nog andere personen het mee eens kunnen zijn en dat dit nog aangepast kan worden naar de toekomst...

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Inge,

 

De kans dat in de feedback nu opmerkingen geplaatst worden die eigenlijk bij ‘opmerkingen ‘ bij het document horen, is groot. Deze worden dan niet gezien door schrijvers en zullen door de beheerder toegevoegd moeten worden.

Dit geeft naar mijn idee verwarring.

Hoi @Betsy Verburg,

 

Meer informatie over deze nieuwe functionaliteit vind je in dit topic.

Reputatie 2
Badge +1

Zojuist contact gehad met de helpdesk. Het komt uit de nieuwe release. Doel is dat mensen kunnen aangeven of het zoeken het juiste resultaat gaf. Dat is absoluut niet op te maken uit het nu getoonde beeld. Bovendien zoeken gebruikers continu documenten op deze manier en krijgen dan ook bij elk document de vraag.

Niet mooi en onduidelijk.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring