Skip to main content

Sinds de laatste update staat er onder elke procedure die gezocht wordt de vraag of de informatie nuttig was. Daarbij een grote rode en groene duim.

Zelf vind ik dat storend en ik krijg er opmerkingen over uit de organisatie.

Waarom is dit toegevoegd? Is niet zinvol naar mijn mening.

Ben benieuwd naar de mening van anderen.

Betsy

Feedback wordt bij ons normaal gesproken via de opmerkingen gegeven, dit krijgt de schrijver / documentbeheerder dan ook te zien. Dit is bij deze vorm van feedback geven niet het geval, waardoor er nu op het feedback-tabblad ook gekeken moet worden of hier geen “opmerkingen” staan. Dit zorgt voor verwarring en dubbel werk.

We zouden graag zien dat je wel een duimpje omhoog / omlaag kan geven, maar geen opmerking kunt toevoegen, of dat dit wel kan maar dat de beheerders hier ook een melding van krijgen.

Documenten zijn m.i. niet altijd nuttig, maar wel noodzakelijk. Over de inhoud van een document kan met de beheerders gecommuniceerd worden via opmerkingen en niet via een duimpje omhoog of omlaag.

De keuze of een functionaliteit in of uitgeschakeld kan worden lijkt me hier nuttig en noodzakelijk :wink:

In ons centrum zijn we erdoor overvallen dat dit is toegevoegd (hebben releasenotes van deze nieuwe versie niet goed gelezen). Persoonlijk vind ik dat dit soort aanpassingen (ook) apart gecommuniceerd zouden moeten worden. Daarnaast vind ik dat dit naar wens in of uit te schakelen zou moeten zijn. Is deze wens via de community naar voren gekomen? Ik vind deze toevoeging namelijk helemaal niet nuttig.

Dag Inge

Zelf was ik ook al op zoek gegaan of de mogelijkheid bestaat om deze functie zelf aan of uit te schakelen via het applicatiebeheer van iProva?

Ook voor mij is de meerwaarde van deze functie t.o.v. de mogelijkheid tot het maken van  “opmerkingen” bij een document niet echt duidelijk.

Wordt van de feedback die gegeven is een mail verzonden naar de documentbeheerder of dien je per document te kijken of er feedback gegeven werd?

Om de reeds vermelde redenen in de bovenstaande reacties zou het fijn zijn mocht iedere instelling zelf kunnen bepalen of we deze nieuwe functie willen gebruiken of niet.

Misschien dat hier nog andere personen het mee eens kunnen zijn en dat dit nog aangepast kan worden naar de toekomst...

Hoi Inge,

De kans dat in de feedback nu opmerkingen geplaatst worden die eigenlijk bij ‘opmerkingen ‘ bij het document horen, is groot. Deze worden dan niet gezien door schrijvers en zullen door de beheerder toegevoegd moeten worden.

Dit geeft naar mijn idee verwarring.

Hoi @Betsy Verburg,

Meer informatie over deze nieuwe functionaliteit vind je in dit topic.

Reageer