Skip to main content

Hoi,

Ik wil bij een document graag bijhouden wat de reden is dat het document verlopen is + een nieuwe deadline erbij, waarbij dit alleen zichtbaar is voor de beheerders. Vraag 1: Hoe kan ik dit doen? 

Ik weet hoe ik in 1 lijst de verlopen documenten kan zien. Vraag 2: Hoe kan ik zorgen dat in die lijst verlopen notities zichtbaar is waar een opmerking is toegevoegd? Liefst alleen de opmerkingen die de beheerders hebben toegevoegd en het allerbeste is als in dat lijstje de gehele opmerking te zien is zonder erop te klikken. Maar ik hoor ook graag een reactie als iem. weet hoe het moet zonder die 2 laatste zaken.   

Vraag 3: Is dit mogelijk zonder iets extra's te downloaden op mijn computer (Visio en Zenya Cliënt zijn al gedownload). Als dat wel nodig is, wat moet ik dan downloaden? 

Groetjes Lieke

Hallo @Lieke 

Je kunt een rapport “Lijst met opmerkingen per document” toevoegen waarbij je als filter instelt “status = verlopen”.

Alle soorten opmerkingen kun je in dit rapport weergeven, behalve Notities. Dit soort opmerking werd nooit toegevoegd in het rapport. Hiervoor bestaat volgend idee waar je op kunt stemmen of een reactie aan toe kunt voegen.

 

 

 


Reageer