Op de één of andere manier doen de invoegtoepassingen het niet meer. Bij het bewerken van Word documenten hebben we dus geen Zenya tabblad meer zichtbaar.
Vaak hadden we dan als workaround even de invoegtoepassing in danwel uit schakelen en even de cookies in de browser verwijderen, zodat we zeker wisten of men wel akkoord was gegaan met de vraag aangaande het starten van de addin welke dan in beeld komt alvorens het document bewerken start.
Echter is dat nu allemaal zonder succes en we tasten even in het duister waar we dit nu moeten zoeken. We zijn sinds kort geswitched van On Prem Zenya, naar SaaS.
We zouden graag even contact willen hebben aangaande mogelijke oplossing in deze.
Beste
Het niet verschijnen van het Zenya ribbon kan verschillende oorzaken hebben.
Hiervoor zijn enkele artikelen beschikbaar:
- Controlepunten voor het niet verschijnen van Zenya ribbon
- Uitgeschakelde Zenya client plugin inschakelen
Wij hadden recent hetzelfde probleem. De cliënt plugin bleek verouderd. Na een update draait alles weer als vanouds.
Dank voor jullie reply in deze, ik heb de versie gecontroleerd en voor beide hebben we voor zover ik kan zien de nieuwste versie reeds draaien in onze omgeving.
we hebben zenya client versie 6.4.0
en van de zenya outlook addin versie 6.4.0.1
nieuwer dan deze kom ik ze niet tegen volgens mij, desondanks ervaren we dus problemen,
ik ga een nieuwe appvolume uitrollen met hierin de clients opnieuw geinstalleerd, we gaan kijken of het iets oplevert. , houden jullie op de hoogte
Reageer
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.