Beantwoord

Word documenten importeren vanuit andere omgeving inclusief de eigenschapsvelden

  • 28 February 2022
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Is het mogelijk om Word documenten vanuit een andere Zenya omgeving te importeren waarbij de eigenschapsvelden worden meegenomen? 

 

Ik kan nu wel meerdere Word documenten uploaden maar dan dien ik de eigenschapsvelden per document in te vullen. In het verleden heb ik migraties mee gemaakt waarbij Zenya ons de mogelijkheid gaf een lijst met velden te leveren en deze werden dan met de migratie mee genomen. Kortom de mogelijkheid bestaat de vraag is echter kan ik het zelf ook doen tijdens een import.

Ik kan me niet voorstellen dat niemand anders hier tegenaan is gelopen. Maar helaas kan ik dit nergens terug vinden. Misschien dat iemand mij verder kan helpen ?

Alvast bedankt.

icon

Antwoord op het topic Job Kramer 28 February 2022, 12:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

Je kunt een bestand exporteren in uitwisselingsformaat en elders importeren. Dan kun je bij het importeren de velden overnemen als er een geschikt veld in het doelsysteem bestaat.

Iets soortgelijks kun je ook doen door een document te delen via het web.

Delen via web of exporteren

 

Importeren in uitwisselformaat

 

Reputatie 1
Badge +5

Beste @Job Kramer 

Dank voor je uitleg. Het is me gelukt om een test document te exporteren & importeren met behoud van de velden.

Wat me opviel is dat de "Beoordeling” & Autorisatie niet worden meegenomen. Het zou erg mooi zijn als deze eigenschappen bij een import mee kunnen komen. Door deze manier van importeren krijgen de documenten weer de conceptstatus terwijl het eigenlijk om reeds geautoriseerde en gepubliceerde documenten gaat. 

Daarnaast hebben we een herzieningstermijn van drie jaar in ons systeem zitten. Ik wil voorkomen dat deze datum voor elk document gelijk is. 

Zijn hier nog tips/trucs voor? 

 

 

Reputatie 5

@kjanssen Nee, het is niet mogelijk beoordelingsgegevens mee te nemen bij het importeren van een document.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring