Skip to main content

Hallo,

 

Is het mogelijk om een actieformulier van een bepaalde melding (dat staat te wachten) aan een andere gebruiker toe te kennen

 

mvg,

Fabian

Hallo Fabian,

dat is zeker mogelijk. De originele actienemer kan dit doen als het als zodanig is ingericht. Dit is in te richten bij het tabblad algemeen onder het kopje algemeen.

Het aantal dagen dat een andere actienemer de actie kan voltooien moet ook ingericht zijn.

 

Is de huidige actienemer niet in staat om de actie te openen, dan kan de eigenaar van de melding of de administrator altijd nog handmatig de actie aan iemand anders toewijzen. Ga naar de melding, druk op de openstaande actie onder “Acties”.

 

Druk op wijzigen en vervolgens op het “loepje” om de actie aan een ander iemand toe te wijzen.

 

Let op! Wil je de actie aan iemand toewijzen maar deze persoon komt niet naar voren als één van de mogelijkheden, ga dan weer terug naar het meldtype bij applicatiebeheer en voeg deze persoon toe in het tabblad rechten (voor de betreffende organisatie-eenheid).

Succes!

Kees