Beantwoord

Actienemer kan geen bijlages etc. toevoegen

  • 24 November 2023
  • 9 reacties
  • 66 Bekeken

Badge +2

Misschien is het een hele makkelijke vraag en is de oplossing zo gevonden maar ik kom er even niet uit. Onze actienemers kunnen enkel onderstaande ‘extra informatie’ toevoegen. Echter willen wij juist dat de notitie en bijlage gekozen kan worden.. 

Als ik in deze handleiding kijk dan zou dat moeten kunnen maar hoe? Ik heb alle rechten al aangevinkt bij de actienemer? 

Hoe bepaal je wie wat mag doen en/of zien bij een melding? | Infoland Community ( ‘het plaatsen van aanvullende informatie bij een toegewezen actiepunt (notities, bijlagen, verwijzingen, verwante meldingen’)

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 28 November 2023, 14:44

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +2

Het is al opgelost dit kan gedaan worden in het actiepunt zelf zie ik :)

Badge +2

Helaas lijkt het toch niet te zijn opgelost, de actienemer kan nog steeds geen bijlage, notitie of verwijzing toevoegen.. 

 

Hallo @svdwal

 

Is de actienemer een Zenya gebruiker of een externe gebruiker?

Zou je een schermafdruk van het actiepunt kunnen posten zoals de actienemer dit in beeld krijgt?

Badge +2

Hallo @Cindy Segers

De actienemer is een Zenya gebruiker. Ik denk alleen dat ik niet helemaal duidelijk ben in mijn berichtje hierboven. Wij zijn bezig met het implementeren van een nieuwe melding waarbij het handig zou zijn dat de actienemer ook bijlages kan toevoegen. Dit kan niet via het tabblad ‘extra informatie’ toevoegen klopt dat? Het gaat dan vooral op bijlages, notities en eventueel verwijzingen. 

Hieronder een test. Als coördinator zie je dit in een actiepunt wanner je klikt op ‘extra informatie’: 

 

Als actienemer zie ik dit tabblad ‘extra informatie’ niet. 

 

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk!

De ‘extra info’ bestaat uit ‘correspondentie’ en ‘overig'.

Onder ‘overig’ vallen de extra items die de coördinator kan toevoegen. Andere rollen kunnen enkel correspondentie toevoegen.

Een actienemer kan wel via een actiepunt dat aan hem/haar is toegewezen bijlagen en verwijzingen toevoegen.

Zie ook dit idee:

 

Badge +2

Hallo @Inge Kuijpers

Jammer dat dit op deze manier is ingericht, je kan namelijk bij de rechten instellen dat de actienemer ook ‘overige’ kan toevoegen, lijkt het tenminste maar eigenlijk is dat dan voor niks? Ik heb mijn stem uitgebracht. 

In ieder geval bedankt voor je antwoord! 

 

Reputatie 2
Badge +3

Beste @svdwal ,

Kun je aangeven welke plek je hier mee bedoeld: bij de rechten lijkt het alsof je rechten kunt instellen dat de actienemer ook ‘overige’ kan toevoegen?

 

Badge +2

@Marjolein vd Wijst dankjewel voor je reactie. Zie onderstaande screenshot

 

maar… dit zijn natuurlijk alleen leesrechten? 

Reputatie 2
Badge +3

Beste @svdwal ,

Dat klopt, in deze tabel stel je in wie de ‘extra info’, ‘vertrouwelijke velden’ etc mag lezen.

Het toevoegen van extra info is mogelijk via een actiepunt.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring