Skip to main content
Beantwoord

Actiepunt zonder email (abonnement moet aan blijven staan): kan dat?

  • May 30, 2024
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

lsnoei
Forum|alt.badge.img+6

In 1 van onze meldtypes is voor de afhandeling het hele team (de hele gebruikersgroep) verantwoordelijk.

Ze krijgen daarom allemaal een email met het actiepunt.

Die mail willen ze niet.

Kan ik dat inregelen zonder iets aan het abonnement te veranderen?

 

 

Antwoord op het topic Inge Kuijpers

Hoi Lucia,

Je kunt dat niet per meldingstype inrichten. Het abonnement geldt voor alle meldingstypes.

3 reacties

Cindy Segers
  • Zenya Product Specialist
  • June 3, 2024

Hallo @lsnoei,

Bepaalde abonnementen uitschakelen op groepsniveau is niet mogelijk.

Abonnementen zijn altijd op individuele basis ingesteld, nooit op groepsniveau. Je kunt ze dus ook enkel uitschakelen per gebruiker.


lsnoei
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Orakel
  • June 21, 2024

Hoi @Cindy Segers,

Ik heb mijn vraag niet duidelijk gesteld.

Bij 1 meldtype willen actienemers van het actiepunt geen email, maar van alle andere meldtypen wel. Is dat in te richten?


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • June 24, 2024

Hoi Lucia,

Je kunt dat niet per meldingstype inrichten. Het abonnement geldt voor alle meldingstypes.