Skip to main content
Beantwoord

Add on vanuit Outlook

  • November 18, 2025
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Vandaag ‘gemigreerd’naar de nieuwe Office 365, Windows 11. Helaas is mijn add on hierdoor verdwenen. Opnieuw installeren door de ICT lukt niet omdat er ene melding komt dat er al een versie is geinstalleerd maar die kunnen we niet vinden… Tips?!

Antwoord op het topic Inge Kuijpers

Hoi ​@zoismits,

Welkom om de Zenya Community!

Dit lijkt een specifiek probleem op jouw omgeving, je kunt dit het beste via jullie contactpersoon laten melden bij onze servicedesk. Zij kunnen dan onderzoeken wat het probleem is.

 

Misschien helpt deze handleiding nog:
 

 

1 reactie

Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • November 18, 2025

Hoi ​@zoismits,

Welkom om de Zenya Community!

Dit lijkt een specifiek probleem op jouw omgeving, je kunt dit het beste via jullie contactpersoon laten melden bij onze servicedesk. Zij kunnen dan onderzoeken wat het probleem is.

 

Misschien helpt deze handleiding nog: