Wij hebben een specifieke case/melding die afgesloten was, nu moet er toch nog iets aan toegevoegd worden dus zouden wij deze willen heropenen, toevoegen en afsluiten.
Is dit mogelijk, zo ja hoe?
Wij hebben een specifieke case/melding die afgesloten was, nu moet er toch nog iets aan toegevoegd worden dus zouden wij deze willen heropenen, toevoegen en afsluiten.
Is dit mogelijk, zo ja hoe?
Vervolgens kan de melding teruggezet worden naar de vorige status.
oke dankjewel we gaan hiermee aan de slag
Even een tip saskia, kijk goed wat er gebeurd bij opnieuw afsluiten. Het kan zijn dat allerlei acties automatisch worden uitgevoerd, bijvoorbeeld emailnotificaties naar bepaalde personen.
Het kan interessant zijn een aparte status te maken voor heropenen van meldingen. Zie ook dit topic: Automatische mail bij afsluiten melding niet opnieuw versturen na heropenen. | Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.