Beantwoord

Closed case / afgesloten melding heropenen?

  • 19 April 2022
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Badge +5

Wij hebben een specifieke case/melding die afgesloten was, nu moet er toch nog iets aan toegevoegd worden dus zouden wij deze willen heropenen, toevoegen en afsluiten.

Is dit mogelijk, zo ja hoe?

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 20 April 2022, 15:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

@SaskiaVK De oplossing begint in elk geval door een statusovergang naar een eerdere status te activeren, zie Workflow inrichten - statussen en statusovergangen voor een instructievideo over het beheer van statusovergangen.

Vervolgens kan de melding teruggezet worden naar de vorige status.

Badge +5

oke dankjewel we gaan hiermee aan de slag

 

Reputatie 6
Badge +7

Even een tip saskia, kijk goed wat er gebeurd bij opnieuw afsluiten. Het kan zijn dat allerlei acties automatisch worden uitgevoerd, bijvoorbeeld emailnotificaties naar bepaalde personen. 

 

Het kan interessant zijn een aparte status te maken voor heropenen van meldingen. Zie ook dit topic: Automatische mail bij afsluiten melding niet opnieuw versturen na heropenen. | Infoland Community

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring