Skip to main content
Beantwoord

Extern actiepunt uitgezet. voor afhandelen inlognaam en wachtwoord nodig!

  • May 24, 2023
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Bij afhandelen van een melding willen we een actiepunt uitzetten naar een externe partij.

Actiepunt aanmaken en versturen gaat prima.

De actiepunt wordt ook netjes per mail ontvangen door de externe relatie.

Echter, als de externe persoon het actiepunt wil afhandelen, wordt gevraagd om in Zenya in te loggen. Wat uiteraard niet mogelijk is voor de externe persoon. 

Is het op een of ander manier op te lossen, dat er actiepunt afgehandeld kan worden zonder in te kunnen loggen door de externe persoon.

Alvast bedankt! 

 

 

Antwoord op het topic Kees van Roijen

@M.Boujnan 

Dit hebben wij in het begin ook gehad. Ticket aangemaakt bij de Infoland Service desk en het was snel geregeld. Het bleek een bug te zijn, de verstuurde link naar een externe was een link voor een gebruiker die een ToDo item moet uitvoeren.

Misschien is het een vergelijkbaar probleem. 

3 reacties

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5
  • Zenya medewerker
  • 909 reacties
  • May 24, 2023

@M.Boujnan en @paolaziz 

Allereerst: welkom op de Infoland Community!

Ik stel voor dat de Servicedesk contactpersoon van jullie organisatie hiervoor een melding aanmaakt bij de Infoland Servicedesk, zodat dit nader onderzocht kan worden. 


Kees van Roijen
Forum|alt.badge.img+5
  • Orakel
  • 133 reacties
  • Antwoord
  • May 25, 2023

@M.Boujnan 

Dit hebben wij in het begin ook gehad. Ticket aangemaakt bij de Infoland Service desk en het was snel geregeld. Het bleek een bug te zijn, de verstuurde link naar een externe was een link voor een gebruiker die een ToDo item moet uitvoeren.

Misschien is het een vergelijkbaar probleem. 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Reiziger
  • 1 reactie
  • May 26, 2023

Dank jullie wel