Goedemorgen,
onze organisatie maakt sinds kort gebruik van Melden & Analyseren.
In de huidige situatie is het volgende ingericht:
- Iedere medewerker kan een melding aanmaken, de rol ‘melder’;
- Medewerkers zien alleen incidenten van de afdeling waarop zij werkzaam zijn en incidenten die zij zelf hebben aangemaakt;
- De afdelingen uit het contract met het hoogste inzetpercentage is nu leidend. Dit betekent dat wanneer de medewerker werkzaam is op meer dan een afdeling, deze niet van alle afdelingen de incidenten kan inzien; (das lastig)
Problemen in de huidige situatie die (wellicht met jullie hulp) opgelost kunnen worden:
- Bij wijzigingen in de afdeling van de cliënt, is de historie van meldingen niet in te zien voor de nieuwe afdeling (deze staan immers op de oude afdeling);
- Er zijn geen lees-accounts;
- Medewerkers die verbonden zijn aan meerdere afdelingen (bijv. teammanagers, locatiehoofden) worden organisatie-brede rollen toegekend, het is wenselijk dit te beperken tot de afdelingen/locatie waar men werkzaam is; (maar hoe?!)
- Mogelijkheid tot toevoegen toegang op incident-categorie (zodat bijvoorbeeld hoofden facilitair de incidenten van het type ‘Brand’ kunnen inzien;
- Vervanging kan nu ingesteld worden op medewerker-niveau, niet op afdelingsniveau. Gevolg: aspirant teammanager ziet ook de andere afdelingen van teammanagers.