Beantwoord

FLOW: Nieuwe release je kunt niet naar de originele melding vanuit een actieformulier

  • 29 November 2022
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Als een gebruiker naar de een actieformulier gaat en deze opent om in te vullen, kwam je normaliter in een scherm waar je ook de originele melding in kon zien.

Nu opent direct het formulier en is er geen mogelijkheid voor de gebruiker om de originele melding in te zien (Hyperlink).

 

 

 

 

 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 30 November 2022, 13:53

Bekijk origineel

4 reacties

Badge

Klopt, ook wij lopen tegen dit issue aan. De link naar (click here to open case in new window) in het formulier was een veelgebruikte feature. Helaas is deze niet meer te zien/gebruiken.

Reputatie 2
Badge +6

Klopt, voor de update moest men eerst op de ‘Formulier invullen’-knop drukken en kon je zien waar het over ging en waar het bij hoort. Je kon ook de volledige melding zien. Nu opent het formulier direct.

Ik weet ook even niet hoe je nu vanuit het gebruikersformulier (hier: Actieformulier) snel en makkelijk naar ‘Het volledig meldformulier lezen’ kunt gaan, anders dan het formulier af te sluiten en naar de module meldingen te gaan, het meldnummer op te zoeken en vanaf die kant het meldformulier te lezen (erg omslachtig en tijd rovend)

 

Badge

Als tijdelijke workaround, zou je handmatig een hyperlink kunnen maken in je formulier. Die hyperlink laat je dan verwijzen naar de lijst met meldingen waarbij actie nodig is. Op die manier opent wel een nieuw venster vanuit je fomulier met meldingen, alleen moet je dan nog wel de juiste melding kiezen waar het fomulier betrekking op heeft (je kunt de hyperlink naar mijn weten niet instellen dat hij standaard naar de specifiek gerelateerde melding gaat). 

Totdat er een bug fix vanuit Infoland beschikbaar is, lijkt me dit een te overwegen optie. 

Hoi allen.

Dit is een bug (65515) die we op korte termijn gaan oplossen, de link om de melding te openen komt dus weer terug.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring