Skip to main content

Wij maken gebruik van de Zenya outlook add-in om mails efficiënt te importeren als bijlage/extra info bij meldingen. Recent heb ik de nieuwste versie van de add-in geïnstalleerd gekregen. Op zich ben ik zeer tevreden over de werkwijze, alleen loop ik nu tegen iets zeer vervelend aan. Naast mijn rol als kwaliteitscoördinator (waarvoor ik een persoonlijk en vast Azure account heb), ben ik nog andere rollen, waaronder die van ombudspersoon. De mails die externen sturen naar de ombudsdienst komen terecht in een aparte mailbox zodat we van daaruit ook mails kunnen sturen in naam van de ombudsdienst en we ook permanentie kunnen regelen op die mailbox. Probleem is nu dat ik vaststel dat de add-in niet werkt voor andere mailboxen dan mijn persoonlijke. Vermoedelijk checkt Zenya & outlook toegangsrechten op basis van het Azure-account en omdat ik in Zenya inlog via mijn persoonlijk account, komt de knop vermoedelijk niet in andere mailboxen.

Hebben jullie een efficiënte werkwijze om mails uit een andere mailbox (niet gekoppeld aan je eigen persoonlijk account, maar een gedeelde mailbox met anderen) te koppelen aan meldingen? Ik moet hier zelf regelmatig gebruik van maken, aangezien de opvolging van incidenten & klachten sowieso al zeer administratief werk is.

Beste ​@Nausikaa Nuyttens 

Dat de nieuwe outlook addin niet verschijnt bij een gedeelde mailbox betreft bestaande bug 69343. Je kunt de actuele status van deze bug volgen via https://my.infoland.eu/bugs/?bug=69343. Zou je bij deze bug op de knop “Melden” kunnen klikken?  Dan wordt er een zendesk ticket aangemaakt waarin aangegeven wordt dat je ook last hebt van deze bug. Zo krijgt de bug meer draagkracht.

Reageer