Goedemiddag,
Wij hebben een nieuwe Incident Registratie (Combinatie MIC en MIM) gemaakt en deze is inmiddels live gegaan. Zie hier de workflow.
![](https://uploads-eu-west-1.insided.com/infoland-nl/attachment/4d161374-c75f-4114-95bf-782e0340b8c0.png)
Nu is het zo dat kwaliteitsadviseurs bij incidenten met grote impact, na het afhandelen van een melding, onderzoek moeten uitvoeren. Voor hun eigen administratie vatten zij het Incident dan samen en zetten acties uit. Dat doen zij buiten Zenya in Excel. We zijn nu aan het kijken hoe we dit het beste wel in Zenya kunnen zetten.
De melding blijft van de zorg en zij moeten een melding kunnen afhandelen. Dus we willen niet binnen de workflow een extra analysestap inbouwen. Het moet een oplossing zijn na het bereiken van een eindstatus. Maar idealiter voeg je de informatie wel toe aan de melding of maak je een connectie.
Heeft iemand een idee hoe/of dat mogelijk is?
Met vriendelijke groet,
Micha van der Kamp
Functioneel Applicatiebeheer Cosis