Beantwoord

Hoe kan ik zien welke actienemers nog niet klaar zijn met actiepunten in een melding (ter onderscheid van degenen die wel klaar zijn)?

  • 14 March 2023
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Hoi allemaal,

In een melding kan het voorkomen dat er meerdere actiehouders aan meerdere acties werken.

(In ons geval één actiehouder per actie).

Stel dat van de 5 bedachte acties er 3 wel zijn afgerond en 2 niet.

 

Ik kan een overzicht/rapportage maken die aangeeft dat er nog 2 acties van deze melding niet zijn opgelost (is een beschikbaar veld).

Ik kan helaas niet zien wie van deze 5 personen wel klaar is met zijn acties en welke niet klaar is. Daarvoor moet ik elke melding apart openen om te kijken wat de status van de actie is.

 

Is er een filter of een rapportage beschikbaar waarmee ik dit per melding wel overzichtelijk bij elkaar kan laten tonen?

 

Ik hoor het graag

 

Jeroen

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 16 March 2023, 12:26

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Jeroen,

Je zou het rapport ‘Meldingen met lijst van actiepunten' kunnen gebruiken en dan een variabel filter zetten op 'Meldingsnummer'. Dan kun je bij het uitvoeren van het rapport de betreffende meldingsnummers opgeven.

Reputatie 2
Badge +6

@Inge Kuijpers,

Dit is wat ik zocht.

Eén opmerking:
Bij het draaien van het rapport wordt het meldingsnummer in de Excel weergegeven als:

47.465 ipv 47465

Dat is lastig als je dat nummer wilt gebruiken om op te zoeken.

Je zult dan telkens de punt moeten verwijderen.

Reputatie 2
Badge +3

@J.Roosen,

Ik zie dat de cellen waar de meldingsnummers in staan ingesteld staan als: Getal.

Om dit voor nu op te lossen, selecteer je de kolom waar de meldingsnummers in staan.

Daarna kies je in de sectie Getal, op de plek waar je Standaard ziet staan voor Getal en daarna wijzig je dit naar Standaard (zie bijlage).

Alle cellen in de kolom hebben nu de eigenschap Standaard, waardoor de punt is verdwenen.

Reputatie 2
Badge +6

@Marjolein vd Wijst 

Dank voor de info  👍🏼.

De opmerking was meer bedoeld aan Infoland, zodat dit puntje in een volgende release meegenomen zou kunnen worden. Als fix voor de Excel-export.

 

Jeroen

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring