Beantwoord

Hoe maak je een hyperlink naar een meldformulier?

  • 5 September 2023
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

Badge +1
  • Ervaren Reiziger
  • 7 reacties

Op ons intranet willen we een hyperlink plaatsen naar een specifiek meldformulier. Hiervoor heb ik het adres uit de adresbalk gekopieerd.  Dit lukt in eerste instantie maar na enige tijd word ik niet meer naar het specifieke meldformulier geleid maar naar een startpagina met al onze meldformulieren.

Hoe kan ik dit best aanpakken?

Bedankt!

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 6 September 2023, 14:46

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Beste Els,

Dit kun je het beste doen via de hyperlink wizard (hamburgermenu → alle modules → hyperlink maken)

Hier kan je vervolgens de stappen volgen om een link te maken naar een specifiek meldformulier.

Groeten,

Niels

Badge +1

Niels, dankjewel voor je reactie.

In het hamburgermenu / alle modules zie ik dit het volgende: 

Enig idee hoe ik ‘hyperlink maken’ hieraan zou kunnen toevoegen?

Bedankt

Els

Reputatie 3
Badge +5

Heb je onder het overzicht van “Mijn modules” niet de optie “Alle modules” staan? 

Badge +1

Toch wel, hierboven plaatste ik een afbeelding van wat bij mij onder ‘alle modules’ staat.  ‘Hyperlink maken’ staat daar niet bij helaas.

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Els,

Het zou kunnen dat je dan geen rechten hebt om hyperlinks te maken. Bij de centrale rechten kan je mensen de rechten geven om hyperlinks te maken, misschien dat het hiermee te maken heeft.

 

Badge +1

Dankjewel voor je reactie, hier kan ik al mee verder!

 

Reputatie 5
Badge +5

Hierbij een samenvattende tussenstand:

Men dient het juiste recht te hebben om hyperlinks aan te kunnen maken. Dit kan door de applicatiebeheerder ingericht worden:

Hoi Els,

Het zou kunnen dat je dan geen rechten hebt om hyperlinks te maken. Bij de centrale rechten kan je mensen de rechten geven om hyperlinks te maken, misschien dat het hiermee te maken heeft.

 

Vervolgens is het voor gebruiksgemak handig wanneer men deze optie in het hamburgermenu voorziet van een ster, zodat de optie direct bij het openklikken van het hamburgermenu zichtbaar wordt.
Deze "favoriete modules”-instelling kan alleen door de betreffende gebruiker gewijzgd worden.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring