Beantwoord

Hoe worden rapportages zichtbaar onder de knop Dashboard?

  • 26 October 2021
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

In Zenya is er de mogelijkheid voor het tonen van een dashboard, maar ook kun je in het 2e tabje rapportages plaatsen.

Maar ik weet niet hoe ik de rapportages hier moet tonen.
Ik ben nog niet zo lang applicatiebeheerder op dit vlak en zou graag leren hoe ik dat doe.

 

Kan iemand mij wegwijs maken hierin?

 

Alvast bedankt

icon

Antwoord op het topic Jeske Boonen 28 October 2021, 09:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@J.Roosen 

Beste je kan via het hamburgermenu (voorheen ga naar) kiezen voor het onderdeel "rapportage".

Hier kan je rapporten aanmaken en via de rechten instellen wie het rapport mag zien.

Je kan ook ingeven op welk portaal je het wil tonen mocht je met meerdere portalen werken.

De aangemaakte rapporten komen dan automatisch onder de button op het portaal te staan.

Hopelijk helpt dit je op weg.

Succes alvast!

Reputatie 2
Badge +6

Hoi @Els Lowette,

Bedankt voor je antwoord, helaas is dat niet wat ik zoek.

Vanaf het startportaal is er een button ‘Dashboard’

 

Hierin kun je de ‘live’ stand van zaken laten zien met betrekking tot Meldingen

Maar er is ook een tabje voor rapportages

Mijn vraag is hoe krijg is de rapportages (specifiek voor de meldingen) hier geplaatst?

Reputatie 5
Badge +6

Hallo @J.Roosen 

Oh dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen.  Wij passen deze werkwijze toe in Zenya doc om onder het onderdeel Dashboard bij tabblad Rapportages onze rapporten te plaatsen m.b.t. documenten.

Wat Flow betreft zijn we pas gestart met de voorbereidingen/opleiding om met Zenya Flow van start te gaan in ons ziekenhuis. Mijn kennis van Flow is dan ook nog beperkt.  Hopelijk krijg je snel reactie van een ervaren gebruiker van Meldingen tool...

 

Reputatie 1
Badge +3

Beste @J.Roosen,

 

Als je een rapport heeft aangemaakt en deze achter het 'Dashboard/ Management informatie' wilt hebben op het portaal, dan dien je na het aanmaken van het rapport een verzameling aan te maken die dit rapport bevat en te koppelen aan het portaal.

  • Ga naar Applicatiebeheer>Portalen: Verzamelingen 
  • Klik op Verzameling toevoegen
  • Geef een naam op.
  • Selecteer onder 'Inhoud voor deze verzameling kiezen' voor 'Rapporten'
  • Selecteer de rapporten die je wil tonen en bevestig dit door rechts onderin op 'OK' te klikken
  • Koppel deze verzameling aan het portaal.
  • Zodra je nu naar het portaal gaat, zullen de rapporten worden getoond onder de knop 'Dashboard/ Management informatie'.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring