Beantwoord

Kan ik een zoekveld creeren voor een specifiek meldingstype?

  • 2 November 2023
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Badge

disclaimer: Wij hebben een Engels systeem. Hierdoor zal ik mogelijk wat engels woorden gebruiken.

In ons systeem wordt er aan een nonconformity formulier gewerkt. Als de user deze in de toekomst invult, wil ik dat mensen in een lookup veld kunnen aanklikken welke andere specifieke meldingen relevant zijn. 

 

Bijvoorbeeld:
Er heb een 'Complaint’ melding met de unieke titel "The floor is messy".
Er is nog iemand die een Complaint heeft aangemaakt genaamd: "I slipped and fell because of dirty floor ”

Nu maak ik een Nonconformity melding aan genaamd 'I dropped coffee on the floor and hoped it would evaporate by itself’.
In mijn NCR formulier wil ik een veld dat gefilterd is op meldingstype 'Complaint ’, waar ik de titel 'The floor is messy’ en 'I slipped and fell because of dirty floor’ kan aanklikken.

 

Bestaat dit al?
Kan ik dit aanmaken?

    

 

icon

Antwoord op het topic Cindy Segers 6 November 2023, 15:28

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @Marlinda_GS 

Een zoekveld in een formulier opnemen dat een bepaald veld uit een ander meldingstype doorzoekt is in de huidige software niet mogelijk.

Je hebt wel de mogelijkheid om naar verwante meldingen te zoeken op tabblad Relaties van een melding, maar dan wordt er alleen naar soortgelijke meldingen van dat meldingstype gezocht, niet naar meldingen van een ander meldingstype.

De enige workaround die ik zie is in een apart browser tabblad de lijst met meldingen openen en daarin zoeken naar soortgelijke meldingen van dat andere type.

 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring