Beantwoord

Kolom 1e voorkeurscoördinator toevoegen bij rechten op meldingen

  • 26 July 2023
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Als functioneel beheerder van Zenya wil ik het veld “1e voorkeurscoördinator” in een aparte kolom zien in het overzicht “rechten op meldingen” zodat ik kan zien of het veld gevuld is en of de juiste gebruikersnaam/groep hier staat.

icon

Antwoord op het topic Tino Brouwer 28 July 2023, 11:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Jacco Fransen,
 

Kun je een schermafdruk maken waar je dit precies wilt hebben, uit je tekst haal ik dat niet duidelijk er uit.

In het rechten tabblad van het meldingstypen staat dit wel aangekaart bij "Coördinatoren” door de gebruiker vet gedrukt te tonen met een "1” er achter of wil je juist daar een kolom "1e voorkeurscoördinator”?

Ik wacht je reactie af.

Reputatie 1
Badge +3

 

Hi @e.franssen, hierbij de schermafdruk. Ik zie inderdaad dat in kolom 1e voorkeurscoördinator vetgedrukt is. Alleen gaat het in deze situatie om dat ik meerdere regels had geselecteerd voor coördinator > rechten instellen > Bij coördinator en 1e voorkeurscoördinator had ik gebruikers(groepen) voor alle geselecteerde onderwerpen wijzigen in: geselecteerd. 

 

Dit had als gevolg dat alle gebruikersgroepen en gebruikers verwijderd zijn. Nu heb ik de gebruikersgroep wel opnieuw toegevoegd. Ik wil in dit overzicht wil ik de regels kunnen selecteren waar geen 1e voorkeurscoördnator is ingesteld i.p.v. regel voor regel dit na te gaan. 

Reputatie 2
Badge +3

Hallo @Jacco Fransen 

Het is helaas op dit moment niet mogelijk dit op deze manier te tonen. Je zou een nieuw idee kunnen voorleggen om dit in een nieuwe versie van Zenya te introduceren. https://community.infoland.nl/ideas 
Mogelijk zijn er meer klanten geïnteresseerd in deze functie en kan het posten van je vraag leiden tot meer inzicht in dit onderwerp door middel van discussie en, belangrijker nog, leiden tot een oplossing. 

Ik hoop je hier voor nu voldoende mee te kunnen hebben informeren.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring