Skip to main content

Dag, 

betrokkenen krijgen bij een een notificatie via mail wanneer er een nieuwe incidentmelding plaatsvindt. Deze mail bevat een link naar de melding. 

Wij bemerken dat de link naar verloop van tijd niet meer werkt. Hij stuurt je dan door naar de startpagina van Zenya en niet meer naar de melding. 

Is de melding 'recent’ gedaan dan werkt de link nog wel, ook als de melding al afgesloten is. 

 

Is er iets dat wij onjuist ingeregeld hebben? 

 

alvast bedankt. 

 

Groetjes Nicole

@Nicole Theunissen 

Heb je de rechten goed staan?  Je zou kunnen kijken in het begin wie er bij betrokken personen staan en nogmaals als de melding afgesloten/klaar is.

Verder zou je de hyperlink kunnen controleren en kijken of er nog een verwijzing is naar de meldingen overzicht/melding. En je zou de link als applicatiebeheerder kunnen openen en kijken of het werkt.

 

Als je de betrokkenen een mail stuur moet je ook zorgen dat ze betrokken worden bij de melding (als overige betrokkenen). 

Workflow:

 

 

URL: open melding

 


Dank voor je reactie. 

ik zie inderdaad dat, wanneer een melding is afgehandeld, de overige betrokkenen weer weg zijn. Ik kom er alleen niet uit hoe ik in kan stellen dat deze blijven bestaan. Kun je mij daar ook verder bij helpen? 

 

groetjes Nicole


Hoi @Nicole Theunissen 

Mogelijk anonimiseren jullie de melding bij het afsluiten. Dat kan betekenen dat overige betrokkenen verwijderd worden.

Je vindt de instellingen die daarvoor verantwoordelijk kunnen zijn op de statusovergang (pijl) naar de afgesloten status.

Er zijn drie varianten denkbaar:

  • Overige betrokkene(n) wijzigen
  • Veldwaarde wijzigen
  • Melding anonimiseren

Hoi @Nicole Theunissen 

Mogelijk anonimiseren jullie de melding bij het afsluiten. Dat kan betekenen dat overige betrokkenen verwijderd worden.

Je vindt de instellingen die daarvoor verantwoordelijk kunnen zijn op de statusovergang (pijl) naar de afgesloten status.

Er zijn drie varianten denkbaar:

  • Overige betrokkene(n) wijzigen
  • Veldwaarde wijzigen
  • Melding anonimiseren

Geen van deze 3 varianten hebben wij ingesteld staan. Dus mogelijk dat wij  nog iets anders (verkeerd) ingesteld hebben?


Hi Nicole,
 

Ik heb je vraag doorgestuurd naar de servicedesk, zij zullen dit verder nagaan.


Beste @Nicole Theunissen 

Onze servicedesk heeft het probleem als volgt kunnen verklaren:

 dit komt inderdaad doordat de mails nog uit de oude omgeving komen

 


Reageer