Skip to main content

Hallo, 

Doordat wij gebruikmaken van de Outlook invoegtoepassing voor FLOW meldingen is het voor ons mogelijk om mails vanuit Outlook te koppelen aan een melding in Zenya. Echter komt het geregeld voor dat wij nadat een melding gesloten is nog mails binnen krijgen die gekoppeld moeten worden (voor de opbouw van het dossier). Dit is niet mogelijk als de melding is afgehandeld waardoor we deze telkens opnieuw moeten openen. Kan ik ergens instellen dat dit wel mogelijk is? 

Groet, Sanne

Hallo @svdwal 

Het is niet mogelijk om om bijlages toe te voegen aan een melding in een eindstatus. 
De enige manier om deze bijlages dus wel toe te voegen is door de melding naar een status te zetten die geen eind-status is. 


@svdwal @Tino Brouwer 

Zelf werk ik niet met de Outlook invoegtoepassing, maar je kan ook handmatig mails toevoegen, sinds kort kan dit ook bij afgesloten meldingen.

Deze werkwijze gebruik ik meestal en werkt prima.

Zie topic

Extra info toevoegen aan een afgesloten melding | Infoland Community

 

Zelf zou ik dan even willen vragen wat het verschil/voordeel is om via de Outlook invoegtoepassing te koppelen?  In Word/Excel gebruik ik de cliënt maar vanuit Outlook is me eigenlijk niet dadelijk de werkwijze bekend…  Zou fijn zijn mochten jullie mij hier even willen toelichten.


@Els Lowette 
De Outlook invoegtoepassing (door u telkens abusievelijk "cliëntchecker” genoemd) biedt effectief deze werkwijze op:

  • U ontvangt een (of meerdere mails) over een (en dezelfde) Zenya melding in uw Outlook
  • Vervolgens voegt u die mail(s) direct toe aan die melding zonder eerst de melding op te zoeken in Zenya

Voor een meer gedetailleerde beschrijving van deze invoegtoepassing acht ik deze artikelen relevant:


Reageer