In het tabblad ‘Acties en voortgang’ staat het kopje betrokken personen.
Bij sommige meldingen ontstaan mede-eigenaars. Echter ik begrijp niet wanneer dit gebeurt. Kan uitgelegd worden wanneer je mede-eigenaar van een melding wordt.
Daarbij begrijp ik uit de organisatie dat de mede-eigenaar niet de rechten heeft die ze verwachten. Ik kan ook niet vinden welke rechten dit zouden moeten zijn en of ik daar invloed op heb.
Kan ook uitgelegd worden welke rechten een mede-eigenaar heeft en of deze rechten door mij te wijzigen/in te stellen zijn.

