Skip to main content
Vraag

Meerdere personen eenzelfde actieformulier laten invullen ter goedkeuring klinische studie

• February 17, 2026
  • 1 reactie
  • 6 Bekeken

Ulrike
Forum|alt.badge.img+6

Goedemiddag,

Voor onze workflow aanvraag goedkeuring klinische studie komen er verschillende beoordelingen aan te pas.

1. Als allereerste ontvangt de lokale onderzoeker een actieformulier ter beoordeling; 
  2. gevolgd door de ondersteunende diensten in de status die daarop volgt.

=> In eerste instantie ging ik ervan uit dat 1 persoon m.b.t. ondersteunende dienst toevoegen door de coördinator voldoende was, maar na ons vorig overleg kwam eigenlijk de vraag om meerdere personen te kunnen invullen zodat deze personen ook allemaal een actieformulier ter goedkeuring ontvangen. 

Is dit mogelijk zonder meerdere actieformulieren te moeten aanmaken en dupliceren?

En zo ja, hoe kan ik dan in de flow ervoor zorgen dat:

1. wanneer 1 dienst geen goedkeuring geeft de studie wordt afgewezen en
  2. wanneer allen de goedkeuring gegeven hebben, de aanvraag naar een volgende status mag gaan?

Alvast bedankt! :)

1 reactie

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5

Hoi ​@Ulrike 

Ik verwacht dat je iedere beoordelaar een eigen veld wil bieden om  hun "Akkoord / Niet akkoord”-beslissing in te vullen, klopt dat?

Zo ja, dan is het goed om het volgende in gedachten te nemen: als je al die “akkoord”-velden op 1 formulier zet, zou dat betekenen dat beoordelaar A ook de velden van de overige beoordelaars kan invullen of wijzigen en vice versa.

Ik stel voor dat je voor iedere beoordelaar een eigen formulier via een actiepunt aanbiedt vanuit een statusovergang en dat je in de daaropvolgende statusovergang 1 deze combinatie van voorwaarden inricht:

• Alle openstaande actiepunten (totaal) = 0 EN
  • Veld "Akkoord beoordelaar 1” is JA           EN
  • Veld "Akkoord beoordelaar 2” is JA           EN
  • …                                                               EN
  • Veld "Akkoord beoordelaar X” is JA

Op een andere statusovergang zet je deze voorwaarden:

• Alle openstaande actiepunten (totaal) = 0  EN
  • ( Veld "Akkoord beoordelaar 1” is NEE       OF
  •   Veld "Akkoord beoordelaar 2” is NEE       OF
  •    …                                                             OF
  •   Veld "Akkoord beoordelaar X” is NEE )

Tip: Verwijder bij de tweede set de voorwaarde m.b.t. het aantal openstaande actiepunten als je de melding al direct van status wil wijzigen, zodra 1 iemand heeft afgekeurd,

Let op de haakjes bij de tweede set van voorwaarden!