Vraag

Meldformulier aanvullen door melder na insturen

  • 30 January 2024
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Is het mogelijk om in de workflow in te bouwen dat het meldformulier terug gaat naar de melder om ontbrekende gegevens aan te vullen?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@J.erhardt 

Beste Jacqueline, denk niet dat dit kan, maar kan me ook vergissen :) ...

Ik vermoed dat het dan gaat om info uit een veld dat niet als “verplicht” in het meldformulier is opgenomen of een tekstveld?

Graag even de werkwijze die ik heb toegepast om belangrijke info te dubbelchecken, nl. door op de statusovergang een Actiepunt in te stellen voor de melder.  Je kan hieraan dan ook een voorwaarde instellen wanneer dit actiepunt wel of niet verzonden dient te worden.

Het meldformulier kan je zo niet terugsturen, wel kan je via het Actiepunt of actiepunt “formulier invullen”  deze extra info aan de melding toevoegen. Ik koos voor “Actiepunt aanmaken (formulier invullen)”, een kort formulier dat ingevuld diende te worden als aan de voorwaarde voldaan werd.

Maar het terugzenden van het meldformulier kan (volgens mijn ervaring) enkel via de knop “Retour melder” door de coördinator(en) (of administrator).

Maar ik volg even mee welke tips & trics je hiervoor ontvangt.

 

Reputatie 1
Badge +3

Beste Els,

 

Bedankt voor je reactie.

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @J.erhardt 

Hierbij meer details over de "Retour melder’-optie:

@Els Lowette Soms heeft een melder wel alle verplichte velden ingevuld, maar is er toch meer verduidelijking nodig. Denk bijvoorbeeld aan onvolledige of onduidelijke inhoud van een tekstveld.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring