Is het mogelijk om in de workflow in te bouwen dat het meldformulier terug gaat naar de melder om ontbrekende gegevens aan te vullen?
Beste Jacqueline, denk niet dat dit kan, maar kan me ook vergissen ...
Ik vermoed dat het dan gaat om info uit een veld dat niet als “verplicht” in het meldformulier is opgenomen of een tekstveld?
Graag even de werkwijze die ik heb toegepast om belangrijke info te dubbelchecken, nl. door op de statusovergang een Actiepunt in te stellen voor de melder. Je kan hieraan dan ook een voorwaarde instellen wanneer dit actiepunt wel of niet verzonden dient te worden.
Het meldformulier kan je zo niet terugsturen, wel kan je via het Actiepunt of actiepunt “formulier invullen” deze extra info aan de melding toevoegen. Ik koos voor “Actiepunt aanmaken (formulier invullen)”, een kort formulier dat ingevuld diende te worden als aan de voorwaarde voldaan werd.
Maar het terugzenden van het meldformulier kan (volgens mijn ervaring) enkel via de knop “Retour melder” door de coördinator(en) (of administrator).
Maar ik volg even mee welke tips & trics je hiervoor ontvangt.
Beste Els,
Bedankt voor je reactie.
Hoi
Hierbij meer details over de "Retour melder’-optie:
- Zie Waarom kan ik de actie 'Retour melder' niet kiezen in de 'Wat moet ik doen'-tabel? | Infoland Community voor een introductie
- Als je een melding op deze wijze retour stuurt, dan wordt de huidige status van de melding bevroren, totdat de melder het teruggestuurde meldformulier opnieuw doorstuurt.
- Deze actie kan vanuit iedere (open) status gestart worden
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.