Beantwoord

"Melding toewijzen" lukt niet in de overgang van concept naar ontvangst

  • 14 November 2023
  • 6 reacties
  • 24 Bekeken

Badge +3

Hallo,

 

mijn onderwerpenboom voor dit meldingstype is opgemaakt uit de verschillende sectoren van de apotheek:

  • productie
  • klinische logistiek

 

Afhankelijk van de sector, dient de melding in ontvangst te komen bij de desbetreffende voorkeurscoördinator die ik instelde bij “rechten”.

 

Echter is er één uitzondering: voor een bepaald subtype van meldingen binnen de sector klinische logistiek, wil ik dat de meldingen niet bij de voorkeurscoördinator van de sector komen, maar bij mij. Ik stel dit in op de statusovergang:

 

 

Toch blijven de meldingen bij de voorkeurscoördinator van klinische logistiek terecht komen. Is dit omdat de rechten hier prioritair zijn? Waarom is dat en kan dit “omzeild” worden?

 

bedankt,

groeten,
Saskia

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 14 November 2023, 13:23

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +6

Hoi Saskia,

 

Ik vraag mij af wanneer de melding wordt toegewezen aan de voorkeurscoördinator bij je voorwaarden. de acties gebeuren van boven naar beneden. dus als je verder naar onder hebt gezet dat de melding toegewezen moet worden aan de voorkeurscoördinator zal deze van jou gewijzigd worden naar de voorkeurscoördinator.

 

 

Hoi Saskia,

Het lijkt er dan op dat de meldingen niet aan de drie voorwaarden voldoen die je hebt toegevoegd bij de actie voor toewijzen. Wanneer dat wel het geval lijkt te zijn, kun je contact opnemen met onze servicedesk zodat zij het verder uit kunnen zoeken.

Badge +3

Ik heb per ongeluk uw reactie als “dit geeft antwoord op het topic” aangeduid, maar is niet zo.

Ik heb nergens gespecifieerd dat de melding aan de voorkeurscoördinator moet toegewezen worden; dit gebeurt automatisch. Dit zijn de enige 2 acties:

 

Hoi @Saskia Van Kemseke,

De markering is weggehaald. Zou je dit via jullie contactpersoon willen melden bij onze servicedesk? Zij kunnen dan kijken of de inrichting klopt en of er een reden is voor het toch toewijzen aan de voorkeurscoördinator.

Badge +3

Onze contactpersoon binnen het ziekenhuis geeft aan dat bij de creatie van een melding de rechtenstructuur altijd automatisch gebruikt wordt, en dat in later stappen (na ontvangst) er pas toegewezen kan worden.

Onze contactpersoon binnen het ziekenhuis geeft aan dat bij de creatie van een melding de rechtenstructuur altijd automatisch gebruikt wordt, en dat in later stappen (na ontvangst) er pas toegewezen kan worden.



Het toewijzen aan de juiste persoon zou in de eerste statusovergang ook moeten lukken. Je kunt het beste contact opnemen met de servicedesk om je verder te helpen hiermee.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring