Ik heb geprobeerd om in onze testomgeving de meldingen te anonimiseren. Ik heb dit als volgt ingesteld:
Nu zie ik dat de meldingen die langer als een jaar geleden gesloten zijn, wel naar de status anonimiseren zijn gegaan, maar niet daadwerkelijk zijn geanonimiseerd.
Wat doe ik verkeerd?
Bladzijde 1 / 1
Hi @anthonyw,
Heb je nog een voorwaarde ingesteld bij de actie anonimiseren ingesteld?
Ik wacht je reactie af.
Hoi,
Ik heb verder geen voorwaarde voor het anonimiseren ingesteld
mvg Anthony
@anthonyw
Als je bij de statusovergang op "Wijzigen” klikt, dan kun je vervolgens naast de actie "Melding anonimiseren” op een potlood klikken voor toegang tot de exacte instellingen van die actie.
In stap 2 kun je in detail aangeven wat je wil anonimiseren:
Die instellingen bepalen welke inhoud er geanonimiseerd wordt. Op basis van jouw schermafdruk is er gekozen voor de standaard optie "alleen extra info items die zijn toegevoegd door een melder anonimiseren” en de daarbij behorende standaardacties gekozen. Ik ben daarom benieuwd of de acties die in het eerste kader zijn aangeduid zijn uitgevoerd of niet?
Hoi Chaim,
De inhoud van velden die ik heb aangevinkt, zijn niet gewist.
Hoi @anthonyw
Ik heb hiervoor een incident aangemaakt bij de Infoland Servicedesk - de resultaten en bevindingen zullen we na afloop hier delen.
Deze kwestie is als volgt opgelost:
De melding is teruggezet naar de eerdere status. De voorwaarden voor de statusovergang zijn gewijzigd, zodat de statusovergang opnieuw kon plaatsvinden en vervolgens verliep het anonimiseren goed.
De instellingen van de actie zelf zijn niet gewijzigd - het is daarmee onduidelijk waarom het anonimiseren de eerste keer onvolledig was.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.