Beantwoord

Meldingen anonimiseren is niet gelukt

  • 15 June 2023
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hallo,

 

Ik heb geprobeerd om in onze testomgeving de meldingen te anonimiseren. Ik heb dit als volgt ingesteld:

Nu zie ik dat de meldingen die langer als een jaar geleden gesloten zijn, wel naar de status anonimiseren zijn gegaan, maar niet daadwerkelijk zijn geanonimiseerd.

Wat doe ik verkeerd?

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 28 June 2023, 17:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hi @anthonyw,

Heb je nog een voorwaarde ingesteld bij de actie anonimiseren ingesteld?

Ik wacht je reactie af.

Reputatie 1
Badge +3

Hoi,

Ik heb verder geen voorwaarde voor het anonimiseren ingesteld

mvg Anthony

Reputatie 5
Badge +5

@anthonyw 

Als je bij de statusovergang op "Wijzigen” klikt, dan kun je vervolgens naast de actie "Melding anonimiseren” op een potlood klikken voor toegang tot de exacte instellingen van die actie.

In stap 2 kun je in detail aangeven wat je wil anonimiseren:
 

Die instellingen bepalen welke inhoud er geanonimiseerd wordt.
Op basis van jouw schermafdruk is er gekozen voor de standaard optie "alleen extra info items die zijn toegevoegd door een melder anonimiseren” en de daarbij behorende standaardacties gekozen.
Ik ben daarom benieuwd of de acties die in het eerste kader zijn aangeduid zijn uitgevoerd of niet?

Reputatie 1
Badge +3

Hoi Chaim,

De inhoud van velden die ik heb aangevinkt, zijn niet gewist.

 

 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @anthonyw 

Ik heb hiervoor een incident aangemaakt bij de Infoland Servicedesk - de resultaten en bevindingen zullen we na afloop hier delen.

Reputatie 5
Badge +5

Deze kwestie is als volgt opgelost:

De melding is teruggezet naar de eerdere status. De voorwaarden voor de statusovergang zijn gewijzigd, zodat de statusovergang opnieuw kon plaatsvinden en vervolgens verliep het anonimiseren goed.

De instellingen van de actie zelf zijn niet gewijzigd - het is daarmee onduidelijk waarom het anonimiseren de eerste keer onvolledig was. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring