Skip to main content

Ik heb een meldingsformulier en een workflow voor het opvolgen van technische interventies. Elk meldingsformulier krijgt een meldingsnummer. Op het einde van de flow laat ik in een interventiekaartenbak een kaart maken van elke interventie. In de kaart wil ik het meldingsnummer van de melding opnemen. Maar ik vind dit formulierveld niet tussen de velden die kunnen weggeschreven worden in de kaart. Hoe kan ik dit oplossen ?

Hi Erwin,

Welkom op de community!
Zodra je een kaart selecteert op een formulier dan zal er bij de kaart onder het kopje Meldingen het meldingstype te zien zijn met een getal. Als je daar op klikt krijg je een lijst van meldingen te zien waar deze kaart is geselecteerd.
Als je vanuit het meldingstypen een kaart laat aanmaken wordt deze kaart niet gekoppeld aan de melding. Je zou dan wel, zodra de kaart is aangemaakt, deze kunnen selecteren in de volgende status en dan is de melding gekoppeld aan de kaart en zie je de melding terug bij de kaart.
Ik ben wel benieuw hoe jullie interventiekaartenbak gebruiken en wat de gedachten hier verder van is, want er zijn meer mogelijkheden in het pakket.

Ik wacht je reactie af.

Reageer