Beantwoord

Met welke FLOW velden corresponderen de nummers in e-mail sjablonen voor meldingen?

  • 7 February 2023
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Beste lezer,

Ik wil graag de sjablonen voor automatische e-mailberichten in Zenya aanpassen, zodat de titel of het onderwerp genoemd worden in deze berichten. Hierdoor kan de lezer direct zien waarover de melding gaat zonder eerst op de link te hoeven klikken.

Ik zie allerlei codes in de sjablonen staan. Is hier een overzicht van beschikbaar? Hoe kan ik achterhalen welke code ik nodig heb om een titel van een melding toe te voegen?

 

 

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 8 February 2023, 18:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @kjanssen 

Zie Hoe voeg je een sjabloon voor e-mail of documenten toe voor 'Meldingen'? | Infoland Community, onderdeel "(sjabloon voor) Word documenten”

Als je een sjabloon voor Word documenten aanmaakt, dan wordt er een informatieblad aangeboden, waarin voor ieder veld veldcodes worden weergegeven die je kunt gebruiken in een Word sjabloon (om b.v. brieven aan te maken)

Mijn tip: download dit informatieblad voor ieder actief meldingstype: de nummers van de velden op het informatieblad komen nl. 1-op-1 overeen met de nummers in de mailsjablonen!

Dit is m.i. ook interessante informatie voor BI Tooling beheerders!

Reputatie 1
Badge +5

Hoi @Chaim Leunissen,

Bedankt voor de instructie. Het is inmiddels gelukt. 

 

Groet,

Kim 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring