Skip to main content

Met onze organisatie zijn we sinds 1 juli live gegaan met Zenya en kan er gemeld worden op meldtype MIC, MIM en MIO. We merken nu dat bij het MIM formulier (melden incident medewerker) de standaard ingestelde organisatie-eenheid eigenlijk niet voldoet. We missen hierin een aantal algemenere organisatie-onderdelen. Er is echter al wel gemeld. 

Wat zijn de consequenties wanneer ik het veld organisatie-eenheid in het conceptfomulier aanpas naar een nieuwe onderwerpenboom, specifiek ingericht voor de MIM. Ik snap dat dan de rechten opnieuw moeten worden ingesteld, maar wat gebeurt er met de eerder gemaakte meldingen?

Ik hoor graag jullie tips/ervaringen.

Mariska van Horssen, stafmedewerker kwaliteit

Hallo @MariskavH 

Bij het omzetten van een organisatie-eenhedenboom naar een onderwerpenboom krijg je de optie om de instellingen hiervan te koppelen.
Indien je er voor kiest om dit te koppelen zullen voor eerder ingevoerde meldingen de organisatie-eenheid vervangen worden door het bijbehorende onderwerp.
Indien je er voor kiest om deze niet te koppelen zal het onderwerp veld gewijzigd worden naar het hoogste onderwerp in de boom deze zou je dan achteraf naar het juiste onderwerp kunnen wijzigen. 

Als je deze koppeling maakt zullen ook de rechten over genomen worden. 


Reageer