Beantwoord

"Onthouden" van kolombreedte onder het tabblad 'Extra info'

  • 12 May 2022
  • 4 reacties
  • 31 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Goedemiddag,

Een vraag vanuit een van onze gebruikers. Het aanpassen van de kolombreedte in het tabblad van “Extra info” van meldingen, kun je deze zodanig aanpassen dat deze ook onthouden wordt voor volgende geopende melding(en). In dit geval gaat het om de kolom “Onderwerp/omschrijving” die steeds weer teruggaat naar een te kleine weergave. Dit wordt in het meldingsoverzicht wel ‘onthouden’

Iemand een goede suggestie?

Vriendelijke groeten,

Martijn Schreuders

Applicatiebeheerder Albert Schweitzer Ziekenhuis

 

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 17 June 2022, 11:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ben ook benieuwd naar tips, want dit lukt inderdaad niet.

Voor een melding waarbij je het scherm al eens hebt aangepast blijft de instelling behouden maar niet over alle meldingen heen.

Ook wanneer je de kolom van plaats verhuisd blijft dit enkel bij de betreffende melding behouden.

 

 

Reputatie 1
Badge +2

Dit had ik inderdaad ook geprobeerd om de kolom helemaal naar rechts te slepen, maar dit blijft idd ook niet behouden

Reputatie 5
Badge +6

@Koen Sterken is die iets wat wordt meegenomen bij de herziening van de module meldingen?

Reputatie 5
Badge +5

Beste @Martijn en @Els Lowette 

Deze kwestie betreft een bug. Ik heb daarom voor jullie beiden apart een melding aangemaakt bij onze Servicedesk en aan die bug verbonden.

Deze bug is te volgen via https://mijn.infoland.nl/bugs/?bug=64897 op voorwaarde dat je toegang hebt tot mijn.infoland.nl

Het is denkbaar dat de bug pas na enkele werkdagen zichtbaar zal zijn.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring