Skip to main content
Beantwoord

Organisatie eenheid gebruiken zonder onderwerpenboom

  • 4 July 2024
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

Wij gebruiken in Flow twee meldingstypen:

  1. Meldingen incidenten clienten, op basis van onderwerpenboom organisatiestructuur
  2. meldingen incidenten medewerkers, zonder onderwerpenboom.

Er is echter ook een data vraag waarbij van beide typen de meldingen gekoppeld moeten worden aan de oe waarvoor de melding gedaan is. geen probleem bij meldingtype 1, maar wel bij meldingtype 2, de afhandeling is namelijk niet afhankelijk van de oe maar daardoor is het veld niet beschikbaar in die melding.

Hoe kan ik het veld ‘organisatiestructuur’ toevoegen in mijn meldingtype 2?

 

 

3 reacties

Hoi @ludo.oomkes,

Je zou het veld ‘Compliance - organisatie eenheid’ kunnen gebruiken op je formulier. Dit is een ‘kopie’ van de organisatiestructuur die elke nacht wordt bijgewerkt.

Badge

Hoi @Inge Kuijpers , 

dankjewel voor je reactie, maar dan zou ik dat veld óók moeten gebruiken in het mic-formulier (meldingtype 1). om op hetzelfde veld te koppelen, maar omdat daar wél de onderwerpenboom voor organisatiestructuur achter hangt, werkt dat weer niet omdat de rechten dan niet goed gaan, of de medewerker moet twee keer een veld invullen. Ik begrijp dus dat er echt geen mogelijkheid is om het originele onrganisatiestructuurveld te gebruiken zonder onderwerpenboom?

 

Hoi @ludo.oomkes,

Je zou dan nog bij het meldingstype waarbij je nu geen onderwerpenboom gebruikt, toch de organisatie-eenheden als onderwerpenboom kunnen gebruiken en dan voor elke organisatie-eenheid de rechten hetzelfde kunnen zetten. Je kunt de rechten in één keer voor alle organisatie-eenheden instellen.

Reageer