Skip to main content
Vraag

Overige betrokkene automatisch toevoegen vanuit veld type gebruiker

• September 2, 2026
  • 1 reactie
  • 3 Bekeken

Nick Goethals
Forum|alt.badge.img+3

Beste

Ik heb enige tijd terug een meldformulier gemaakt, waarbij in een statusovergang de overige betrokkene wordt toegevoegd vanuit een ingevuld veld type gebruiker. Nu krijg ik bericht van een medewerker dat dit niet gebeurd is. Als ik nu ga kijken naar die statusovergang zie ik die actie staan zoals ze hoort. Maar als ik wil kijken via wijzigen, zie ik dat dat veld uitgegrijsd staat. 

Even gezocht op de community en op eenzelfde vraag werd aangegeven om bij de eigenschappen van dat veld ‘overige betrokkene tonen’ moet aangeduid zijn. En dat is ook zo bij dit veld, dat nu plots niet meer werkt.

Waar kan dit aan liggen?

groetjes

Nick

1 reactie

Nick Goethals
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Avonturier
  • September 2, 2026

Beste

Ik heb enige tijd terug een meldformulier gemaakt, waarbij in een statusovergang de overige betrokkene wordt toegevoegd vanuit een ingevuld veld type gebruiker. Nu krijg ik bericht van een medewerker dat dit niet gebeurd is. Als ik nu ga kijken naar die statusovergang zie ik die actie staan zoals ze hoort. Maar als ik wil kijken via wijzigen, zie ik dat dat veld uitgegrijsd staat. 

Even gezocht op de community en op eenzelfde vraag werd aangegeven om bij de eigenschappen van dat veld ‘overige betrokkene tonen’ moet aangeduid zijn. En dat is ook zo bij dit veld, dat nu plots niet meer werkt.

Waar kan dit aan liggen?

groetjes

Nick

Ik heb het ondertussen al zelf gevonden. ‘Alle gebruikers/teams tonen’ stond ook aangevinkt, waardoor dit blijkbaar niet meer werkte. Alleen wel heel bizar, want ik heb zelf geen aanpassingen gedaan aan dat veld.