Hoi Sanne,
Je maakt de status overgang actief.
Geef eventueel voorwaarden voor wanneer je terug kan gaan.
Geef acties op die dan moeten worden uitgevoerd:
- bijv. als je een vraag hebt gesteld mag de melding worden afgehandeld moet het antwoord daar leeg gemaakt worden
- of de feedback aan de melder leegmaken
- of een extra
Je moet wel iets doen/wijzigen want anders gaat de melding weer direct naar de status afgehandeld terug, zeker als is aangevinkt dat de status overgang automatisch mag worden uitgevoerd.
Succes, Lia Hazen, Microvida
Bedankt voor jouw reactie Lia.
Deze stappen zijn bekend voor mij en pas ik in een nieuwe workflow ook toe (zie printscreen 2). Het punt is dat ik in het oude formulier dat we nu in gebruik hebben, nergens een veld zie waarin ik een terugweg in de statusovergang kan bouwen. Zie eerste printscreen.
Zou dat wel moeten kunnen, of moet ik opnieuw beginnen?
Groet, Sanne Poort
bij nieuwere workflows staat de mogelijkheid voor pijlen heen en weer altijd aan (zodat je het zelf kunt kiezen). Bij oudere workflows was dat helaas niet het geval. De servicedesk kan je echter wel helpen dit aan te passen.