Skip to main content
Beantwoord

Terug naar melding 'lastig' vanuit activiteitenlog

  • 29 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 116 Bekeken

Michel Pot
Forum|alt.badge.img+7
Wanneer je in een melding het activiteitenlog bekijkt, verdwijnt het klikpad waarmee je zo makkelijk één of twee stappen terug kunt (naar de melding, of naar het meldingenoverzicht). Dit is niet consequent, want wel mogelijk vanuit bijv. het scherm waar je soortgelijke meldingen zoekt:


In documentbeheer bestaat de mogelijkheid om vanuit het activiteitenlog terug te keren naar het document wel.


De vraag is dus of dit consequent doorgevoerd kan worden in alle schermen.

Antwoord op het topic Inge Kuijpers

De bug is opgelost in Zenya versie 7.0.0 update 4.

Bekijk origineel

Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • 10 september 2019
Hoi @Michel Pot, hiervoor gaan we een bug registreren.

Forum|alt.badge.img+1
  • Ervaren Reiziger
  • 13 december 2022

Ik kom deze bug in versie 6.3.0 update 2 helaas nog tegen. Wat is het bugnummer en was het opgelost in voorgaande versies?


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • 20 juli 2023

Hoi @MichèleB,

De bug is nog niet opgelost, het nummer is 60839.
Je kunt via ‘Mijn Infoland’ aangeven dat je last hebt van deze bug.


Forum|alt.badge.img+1
  • Ervaren Reiziger
  • 24 juli 2023

Ik heb hier een idee voor aangemaakt. Het stemmen waard? 😁


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • 24 juli 2023
MichèleB schreef:

Ik heb hier een idee voor aangemaakt. Het stemmen waard? 😁

 

Hoi @MichèleB,

Het probleem is bij ons bekend als een bug, je hoeft daar dan geen idee voor aan te maken. Ideeën zijn voor nieuwe doorontwikkelingen, niet voor bugs in de software.
Organisaties die last hebben van de bug kunnen dat via Mijn Infoland aangeven, de prioriteit van de bug wordt dan opnieuw besproken.
We zullen het idee daarom dan sluiten.


Forum|alt.badge.img+1
  • Ervaren Reiziger
  • 24 juli 2023

Hoi @Inge Kuijpers ,

Feitelijk heeft iedere organisatie hier last van; het werkt nergens, maar je moet het als organisatie aangeven om de prioriteit voor het oplossen hiervan opnieuw te laten inschatten. De bug is al bekend sinds 2019. Als organisatie kun je 1x aangeven hier last van te hebben; via een idee kunnen meerdere personen binnen de organisatie aangeven deze bug graag opgelost te zien. Spijtig dat het idee gesloten wordt.

 


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • 25 juli 2023

We hebben de prioriteit voor de bug verhoogd, je kunt de status volgen in het overzicht van bugs.


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • 28 augustus 2023

De bug is opgelost in Zenya versie 7.0.0 update 4.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekerservaring te verbeteren en te personaliseren. Hiervoor hebben wij uw toestemming nodig. U kunt uw toestemming altijd wijzigen of intrekken bij de cookie instellingen onderaan de webpagina. U kunt meer informatie lezen over het gebruik van cookies in onze privacy- en cookieverklaring.

 
Cookie instellingen