Beantwoord

Terugvinden afschrift voorkeurscoordinator

  • 19 January 2023
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Badge

Waar kan ik de initiële melding terug vinden die automatisch wordt verstuurd naar voorkeurscoördinator?  Ik zou hier een aanpassing aan moeten doen maar kan die niet vinden.

Ik zocht bij sjablonen voor email en documenten maar kan het daar niet vinden.

Zie voorbeeld onderstaand:

 

icon

Antwoord op het topic Els Lowette 19 January 2023, 18:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Valerie De Smet Az Damiaan 

Hallo Valerie, je kan de systeem email sjablonen terugvinden onder :

Applicatiebeheer - Systeeminstellingen - Systeemsjablonen.

Via de kolom modulen kan je makkelijk filteren om enkel de systeemsjablonen mbt meldingen te zien.

Je kan deze nu aanpassen naar wens.

Hopelijk kan je hiermee verder..

Is er misschien een lijstje met welke systeemsjablonen op welk moment worden verzonden? Is dit nog te manipuleren?

Hoi @RoelGianotten,

Je zou met behulp van de naam van het sjabloon kunnen achterhalen wanneer het sjabloon wordt gebruikt. Je kunt de teksten in het sjabloon aanpassen, je kunt niet het wel of niet versturen wijzigen.

Badge

Hoi,

Ik heb hier ook een vraag over. De afschriften heb ik gevonden en het aanpassen is ook duidelijk.

Alleen wij voor een soort de melding aanpassen.  Is het mogelijk om per soort melding het afschrift aan te passen. In de rest van de workflow is dit per soort in te stellen, geldt dit ook voor de systeem afschriften.

Groet,

 

Leendert

Hallo @lnaaktgeboren 

Voor systeemsjablonen is het niet mogelijk om per workflow een ander systeemsjabloon in te richten. Voor e-mails m.b.t. actiepunten die uitgezet worden is in 7.2.0 wel het “Titel voorvoegsel” toegevoegd om onderscheid te kunnen maken per soort melding of de nadruk erop te kunnen leggen. Zie ook de release notes

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring