Toelichting Actieformulier
Kan het mogelijk gemaakt worden om bij de toelichting/omschrijving van een actieformulier, informatie uit velden van de originele melding te tonen?
Het is op dit moment niet duidelijk, als je verschillende dezelfde actieformulieren van een bepaald meldingstype hebt, over wie/wat het precies gaat. Nu verschijnt overal dezelfde toelichting, wat (voor iemand die al lang werkt met een dergelijke melding) niet zo interessant is.
Om zaken te prioriteren lijkt het mij nuttig dat je bij je overzicht van taken je toelichting/omschrijving generiek kan maken.
Een dergelijk systeem kunnen we reeds gebruiken om sjablonen op te stellen voor word-documenten/email/enz.
Het is op dit moment niet duidelijk, als je verschillende dezelfde actieformulieren van een bepaald meldingstype hebt, over wie/wat het precies gaat. Nu verschijnt overal dezelfde toelichting, wat (voor iemand die al lang werkt met een dergelijke melding) niet zo interessant is.
Om zaken te prioriteren lijkt het mij nuttig dat je bij je overzicht van taken je toelichting/omschrijving generiek kan maken.
Een dergelijk systeem kunnen we reeds gebruiken om sjablonen op te stellen voor word-documenten/email/enz.
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.







