Skip to main content

Is er een manier waarop je binnen Zenya een vragenlijst kan koppelen aan een database van beschikbare hulpmiddelen? Meer concreet: Wij bieden verschillende hulpmiddelen van zorgtechnologie aan. Wij willen het aanvraag- en uitleenproces verbeteren en zouden het graag inrichten op een manier dat medewerkers (eventueel de coördinator in het meldproces van FLOW) alleen die hulpmiddelen ziet en kan kiezen die niet al uitgeleend zijn. Dus als we 10 zorgrobots hebben, maar die allemaal uitgeleend zijn, kan een medewerker dus niet aangeven de zorgrobot te willen gebruiken. ik heb zelf gedacht aan een koppeling met een kaartenbak, waarin een status “uitgeleend” gebruikt kan worden en dat in het formulier alleen die hulpmiddelen zichtbaar zijn met een status anders dan “uitgeleend”, maar volgens mij is dat toch best ingewikkeld. Heeft iemand hier gedachten over of ervaring mee?

Hallo @k.prins,

Als ik je goed begrijp gaat dit je vraag over een ‘uitleen-systeem’ en dat is Zenya in dit geval niet.

Je schrijft zelf al over de Kaartenbak en als we het hebben over een lijst met hulpmiddelen is dit wel het onderdeel daarvoor.


Reageer