Is er een manier waarop je binnen Zenya een vragenlijst kan koppelen aan een database van beschikbare hulpmiddelen? Meer concreet: Wij bieden verschillende hulpmiddelen van zorgtechnologie aan. Wij willen het aanvraag- en uitleenproces verbeteren en zouden het graag inrichten op een manier dat medewerkers (eventueel de coördinator in het meldproces van FLOW) alleen die hulpmiddelen ziet en kan kiezen die niet al uitgeleend zijn. Dus als we 10 zorgrobots hebben, maar die allemaal uitgeleend zijn, kan een medewerker dus niet aangeven de zorgrobot te willen gebruiken. ik heb zelf gedacht aan een koppeling met een kaartenbak, waarin een status “uitgeleend” gebruikt kan worden en dat in het formulier alleen die hulpmiddelen zichtbaar zijn met een status anders dan “uitgeleend”, maar volgens mij is dat toch best ingewikkeld. Heeft iemand hier gedachten over of ervaring mee?
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Als ik je goed begrijp gaat dit je vraag over een ‘uitleen-systeem’ en dat is Zenya in dit geval niet.
Je schrijft zelf al over de Kaartenbak en als we het hebben over een lijst met hulpmiddelen is dit wel het onderdeel daarvoor.
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.