Skip to main content
Vraag

Waar kan ik de maillogs vinden?

• November 20, 2025
  • 1 reactie
  • 2 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Beste allen,

Ik ben op zoek naar de logging van de mails die door Zenya vanuit de meldingsflows worden verstuurd. Ik heb gekeken in de activiteitenlog maar daar kan ik de maillogging niet vinden, maar misschien kijk ik ernaast? Maakt het uit dat ik alleen functioneel beheerder ben, dus geen administrator? Dank alvast!

1 reactie

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5

Hoi ​@YvVeghel 

Mail correspondentie bij/vanuit een melding vind je op het tabblad "Extra info” in de details van een melding,met uitzondering van de zogeheten "Abonnementsmails”.

De mails die verzonden worden tijdens de afhandeling van een melding vallen uiteen in drie categorieën:

1. Abonnementsmails: dit zijn o.a. de stadaard systeemmails van de strekking "er is een melding aan u toegewezen”. Deze mail zijn niet beschikbaar bij Extra Info
  2. Mails vanuit de workflow: mails die vanuit de workflow verzonden worden, worden opgenomen in het tabblad Extra Info van een melding
  3. Mails die je handmatig verzendt vanuit het tabblad "Extra Info” - deze mogelijkheid is afhankelijk van inrichtingskeuzes

Daarnaast is het belangrijk om te weten dat de toegang tot het tabblad "Extra info” afhangt van de rol die je hebt bij de melding, zie "Leesrechten per rol” in Hoe bepaal je wie wat mag doen en/of zien bij een melding? | Zenya Community
Een ander aspect is het onderscheid tussen privé en openbare Extra Info items, zie ook "Extra rechten en instellingen” in de bovenstaande training.