Skip to main content
Beantwoord

Word sjabloon integreren in workflow

  • August 21, 2024
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoe kan ik een e-mailsjabloon type WORD in de workflow verwerken? 

Ik schets even de situatie

  1. melder vult een meldformulier in
  1. De informatie verkregen uit deze velden wordt omgezet in een word document aan de hand van het sjabloon (in onze huisstijl)
  2. Ik wil integreren dat dit document automatisch verstuurd wordt naar de melder. 

Hoe kan ik dit instellen?

 

Alvast bedankt, 

Antwoord op het topic Tino Brouwer

Hallo @CTO 

In de workflow kan je op de statusovergang (pijl) een actie instellen 'Word document genereren’ in de huidige versie van Zenya is het mogelijk om bij het genereren van dit word document deze per e-mail te versturen. 

Voor meer informatie over het toevoegen van word sjablonen zie deze training.

Kan je hiermee de gewenste situatie realiseren? 
 

 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • August 23, 2024

Hallo @CTO 

In de workflow kan je op de statusovergang (pijl) een actie instellen 'Word document genereren’ in de huidige versie van Zenya is het mogelijk om bij het genereren van dit word document deze per e-mail te versturen. 

Voor meer informatie over het toevoegen van word sjablonen zie deze training.

Kan je hiermee de gewenste situatie realiseren?