Na een stop van 4 jaar, was het dan eindelijk zover. Op 8 november mochten wij maar liefst 400 klanten uit de zorg verwelkomen in Burgers’ Zoo voor de 22e editie van de Gebruikersdag. Vol verwachting waanden onze klanten zich door Burgers’ Bush om uiteindelijk te komen bij het Safari Meeting Centre, waar de dag zou gaan plaatsvinden. De positieve energie was voelbaar, evenals de motivatie om nieuwe kennis op te doen.
Traditiegetrouw trapte
Na een welverdiende koffiebreak maakten we ons klaar voor de parallelrondes.
Maar liefst 16 klanten en experts uit het werkveld stonden klaar om hun verhaal en kennis te gaan delen. Verschillende onderwerpen kwamen aan bod. Van thema’s breed gericht op kwaliteit- en risicomanagement, tot aan concrete toepassingen van Zenya in de praktijk. We wilden onze klanten inspireren en met nuttige inzichten naar huis laten gaan. De resultaten van de evaluatie zijn nog niet volledig binnen, maar het lijkt erop dat dit wel geslaagd is. Dat kon natuurlijk ook niet missen met deze enthousiaste en kundige sprekers!
Uiteraard was er ook tijd om te netwerken en na te praten. Zo genoten we van een heerlijke lunch in het Safari Restaurant. We sloten de dag af met updates door Infoland.
‘We zijn geïnspireerd, we gaan dingen morgen nog anders doen, wat fijn dat Infoland deze dag weer heeft georganiseerd’’. Zomaar een greep uit de feedback die we op de dag zelf hebben mogen ontvangen. We kijken dan ook terug op een zeer geslaagde en waardevolle dag, waarin de saamhorigheid én motivatie om te blijven verbeteren en innoveren voelbaar waren. We willen via deze weg ook alle sprekers nogmaals hartelijk bedanken voor hun bijdrage!
Wil je de sfeer van de gebruikesdag (nogmaals) proeven? Bekijk dan onderstaande video.
Alle presentaties en samenvattingen van de sessies zijn te vinden op de community.
Goed om te weten: de evaluatie is inmiddels verstuurd naar alle deelnemers en de belangrijkste bevindingen zullen later gedeeld worden op de community.