Skip to main content
Beantwoord

Export bestand kaartenbak geen geldig bestand

  • January 12, 2024
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Wanneer ik een sjabloonbestand voor de kaartenbak download en deze vervolgens wil importeren krijg ik de foutmelding: 'Export (14).xlsx' is geen geldig bestand voor het importeren van 'Stoffen en Chemicaliën'.

Hoe kan ik dit oplossen?

Antwoord op het topic Sarina

Hoi Inge,

Ik heb gekozen voor ‘Exporteren voor bulkbewerking’ en ik heb tussen het exporteren en het importeren geen wijzigingen aangebracht in de velden van de kaartenbak. Maar ik blijf de foutmelding krijgen dat het geen geldig bestand is.

Ik ben erachter wat het probleem was. Het bleek dat de instellingen voor het koppelveld waren veranderd. Nu dit is gecorrigeerd werkt het exporteren/importeren weer.

2 reacties

Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • January 16, 2024

Hoi Sarina,

Wanneer je kaarten exporteert, kun je kiezen voor ‘Lijst exporteren’ en ‘Exporteren voor bulkbewerking'. Deze laatste is het exportbestand dat je ook weer kunt importeren.

Heb je deze gebruikt? Of zijn er misschien wijzigingen in velden van de kaartenbak geweest nadat je de export had gemaakt?


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Reiziger
  • Antwoord
  • January 16, 2024

Hoi Inge,

Ik heb gekozen voor ‘Exporteren voor bulkbewerking’ en ik heb tussen het exporteren en het importeren geen wijzigingen aangebracht in de velden van de kaartenbak. Maar ik blijf de foutmelding krijgen dat het geen geldig bestand is.

Ik ben erachter wat het probleem was. Het bleek dat de instellingen voor het koppelveld waren veranderd. Nu dit is gecorrigeerd werkt het exporteren/importeren weer.