Vraag

Kader activiteitenbesluit Wet Milieubeheer

  • 19 April 2022
  • 6 reacties
  • 31 Bekeken

Badge

Goedemiddag,

Voor de inrichting van ons compliancemanagement in het kader van de Wet Milieubeheer onderzoeken we momenteel de toepasbaarheid van iCompliance. Hoewel het eerder een wettelijk kader dan een normkader betreft, zijn wij benieuwd of er al een kader bestaat van het activiteitenbesluit of een onderdeel daarvan. Hartelijk dank voor het meedenken alvast!

Met vriendelijke groet,

Hanneke Lestestuiver, UMCG


6 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hallo Hanneke,

Kan je mij de Wet Milieubeheer als document mailen zodat ik die eens kan bekijken en kan bepalen of we dit kunnen ondersteunen met Compliance?

Mvg, Bart

Badge +1

Hallo Bart,

 

ook wij zijn op zoek naar een bestaand kader “activiteitenbesluit” om dit in te richten binnen kaders.

Is er inmiddels al een antwoord op de vraag van Hanneke?

 

gr. Heike

Reputatie 4
Badge +6

Hallo Heike,

Niet dat ik weet. Kunnen wij jou helpen met het kader Activiteitenbesluit? Groet, Bart

Reputatie 4
Badge +6

Ik zie nu dat het om hetzelfde kader gaat; heb jij die in document vorm?

Badge +1

Nee, helaas niet. Deze wordt door de overheid digitaal aangeboden en is niet te downloaden: https://wetten.overheid.nl/BWBR0022762/2022-09-21

Wij gaan kijken, hoe wij de voor ons relevante zaken op een “lijst” kunnen zetten, dan kom ik hierop terug. Heb je nog een tip (of een mal) m.b.t. de nodige velden voor een makkelijke import van een kader?

Reputatie 4
Badge +6

Een Word document met hoofdstukken en paragrafen is prima.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring