Normkader NEN ISO 15189

  • 30 October 2018
  • 24 reacties
  • 380 Bekeken

Badge
Hallo, Medlon is begonnen met het inrichten van het nieuwe auditsysteem van Infoland. Om het e.e.a. makkelijk te maken zoeken we de normkader NEN ISO 15189 met bijbehorende vragen
Mocht iemand deze hebben en willen delen met ons houden we ons aanbevolen.

M.v.g
Tom Groot-Zevert
Medlon

Inge Kuijpers 2 maanden geleden

Hoi allen,

Als organisatie dien je de norm NEN ISO 15189 aan te kopen. Indien deze norm in je bezit is, kun je de exports downloaden om ze in je Zenya-omgeving te importeren.

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Halo, Ik zag dat sommigen geinteresseerd zijn in de NEN EN ISO 15189. Indien jullie wensen kan ik jullie een export bezorgen.
Badge +3

Ook wij zijn op zoek naar het normkader van het KCL: ISO 15189. 
Alvast hartelijk dank!

mvg, Anita Hamstra

Reputatie 1
Badge +1

Beste Collega's,

 

Heeft een van jullie het kader voor ISO 15189 in gebruik?

 

Groeten

Amanda

Badge +1

Halo, Ik zag dat sommigen geinteresseerd zijn in de NEN EN ISO 15189. Indien jullie wensen kan ik jullie een export bezorgen.

Hallo @jguns is het nog mogelijk om de ISO 15189 te ontvangen. Willen deze graag inladen.

Alvast bedankt

Badge

Wij (DDL) zijn ook op zoek naar het ISO 15189:2012 normkader. 

 

Groet,

Jeroen

Hallo collega's,

 

Zou ik (Certe)ook een export van de normkader ISO 15189 kunnen ontvangen van iemand?

 

Alvast bedankt

Reputatie 2
Badge +6

@jguns  hallo, ik ben ook op zoek naar het NEN-EN-ISO, ISO 15189 kader, 

Alvast bedankt!

 

 

Hallo @jguns, is het mogelijk dat wij  (UMCG) van jullie de ISO 15189 ontvangen? Zijn hier al bijbehorende vragen bij? Mvrgrt en al vast bedankt. 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo, 

Ik kan jullie een export bezorgen. Wij gebruiken het kader al enkele jaren in de vragenlijsten en compliance modules. Ze is gebaseerd op de NEN EN ISO15189:2012. Als je me jouw email bezorgt stuur ik je de export toe. Denk er wel aan dat je een officiële kopie van de norm moet hebben aangekocht omwille van copy rights.

gr.

 

Johan

Reputatie 2
Badge +6

@jguns Ik heb het kader van iso 15189 al, maar zonder vragen. Begrijp ik het goed in dit topic dat ik die  kan ontvangen? Zo ja, heel graag!

Reputatie 2
Badge +1

Ik kan het kader bezorgen. Ik vraag me enkel af of het nog zinvol is aangezien de nieuwe versie nog dit jaar wordt gepubliceerd.

Reputatie 2
Badge +6

@jguns, het kader heb ik, en ik weet dat er een nieuwe versie komt.  Bedankt

 

Reputatie 1
Badge +2

Hallo,

ik heb de export van de norm ontvangen van onze consultant, echter zitten hier geen vragen bij. Heeft iemand de bijhorende vragen ter beschikking?

Bedankt!

Reputatie 1
Badge +5

Is er toevallig al iemand die een export heeft van de nieuw norm ISO 15189 versie 2022? 

 

Hallo @Sigrid Diemeer,

Infoland beschikt niet over versie 2022 van ISO 15189. Mogelijk kan iemand van de community je hieraan helpen.

 

Reputatie 3
Badge +6

Is er toevallig al iemand die een export heeft van de nieuw norm ISO 15189 versie 2022? 

 

Wij zijn ook op zoek; dus als iemand hem al heeft en wil delen houd ik mij aanbevolen.

 

Alvast bedankt!

 

Badge +1

Is er toevallig al iemand die een export heeft van de nieuw norm ISO 15189 versie 2022? 

 

Wij zijn ook op zoek; dus als iemand hem al heeft en wil delen houd ik mij aanbevolen.

 

Alvast bedankt!

 

Ik heb het kader voor de ISO 15189:2022 ENG aangemaakt. Een export is beschikbaar en wil ik wel delen.

Hallo @Sigrid Diemeer,

Infoland beschikt niet over versie 2022 van ISO 15189. Mogelijk kan iemand van de community je hieraan helpen.

 

Ik kan de export van het kader ISO 15189:2022 ENG ook delen met Infoland.

Badge +1

Bij deze de export van kader ISO 15189:2022 ENG.

Badge +1

Bij deze de export van kader ISO 15189:2022 ENG.

Bedankt Monique! 

Reputatie 2
Badge +6

Heeft iemand het nieuwe kader ISO 15189 als nederlandse versie om te delen of is dat nog te vroeg?

Badge

Hallo, is er iemand in de community die al de nederlandse versie van de ISO 15189:2022 heeft?

Is het mogelijk deze te delen?

Monique, jij was ons voor met het delen van de engelse versie. Die hebben we wel, maar werken toch liever met de nederlandse versie. Vandaar deze vraag.

Badge +1

Bijgevoegd de export van kader ISO 15189:2022 NL.

Hoi allen,

Als organisatie dien je de norm NEN ISO 15189 aan te kopen. Indien deze norm in je bezit is, kun je de exports downloaden om ze in je Zenya-omgeving te importeren.

Badge

Dit klopt Inge. Goed dat je het aangeeft, want als de NEN merkt dat je de norm gebruikt zonder deze officieel te hebben aangekocht, krijgt je een fikse boete.

Tip: neem een abonnement op NEN Connect. Dan heb je altijd toegang tot de laatste versie van de norm, ook de updates. En daarbij zitten in het pakket Medisch laboratorium ook andere NEN en ISO normen voor het laboratorium!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring