Logo iProva zichtbaar in het tabblad op productieomgeving

  • 12 May 2021
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 2
Badge +5

Op onze testserver zie ik sinds de invoer van Zenya het Zenya logo op het tabblad staan. Het tabblad met onze productie Zenya heeft echter nog altijd het blauwe I (van iProva) logo. Waarom is dat? Kan ik dit ook anders instellen?


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Onder “Applicatiebeheer → Systeeminstelling: algemeen” is er mogelijkheid om een organisatie logo te uploaden.

Reputatie 2
Badge +5

Het lijkt er op dat dit een tijdelijk iets was. Ik zie nu wel een mooie rood roze Z i.p.v. een blauwe I in het tabblad staan. Alleen als ik Zenya een tweede keer opstart zie ik in het tweede tabblad de blauwe i.

Hallo allen,

 

Dit is een bug geweest en als het goed is inmiddels opgelost

Badge +2

Hallo,

Het Zenya logo is inderdaad zichtbaar, maar ons eigen logo, wat ingestelde is in Applicatiebeheer>Systeeminstellingen: Algemeen, is niet zichtbaar in de gekoppelde startschermen van de afdelings- en klantportalen. 

Pas als je op de knop voor het Zenya-logo klikt wordt een kleine afbeelding van ons logo bovenin het uitklapscherm getoond.

Zover ik me kan herinneren stond ons logo bij het onderdeel ‘Algemeen’ op het startscherm.

Heeft iedereen deze ervaring?

Hoi @bensp,

Het logo was niet meer beschikbaar op het portaal, maar dit komt weer terug. Zie daarvoor dit topic.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring