Beantwoord

Periode selecteren bij een diagram op het dashboard lukt niet

  • 19 July 2022
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

Badge

beste, 

ik ben pas beheerder van het platform binnen onze instelling en heb heel wat vragen waar ik hopelijk een antwoord kan terugvinden hier in de Community.

De dienst ziekenhuishygiene doet verschillende audits rond hetzelfde thema en kan in haar dashboard geen data terugvinden van de afgenomen audits per verpleegeenheid.

zelf vond ik enkel volgende info terug naast de diagrammen maar het lukt niet om een periode in te voeren

kan iemand mij verder helpen?

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 20 July 2022, 14:52

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @Els VB,

Welkom op de Infoland Community! Hopelijk ga je hier veel nuttige informatie vinden 😀

Zou je een iets grotere uitsnede van het scherm dat je bedoelt kunnen toevoegen? Dan is het duidelijker wat je precies probeert te doen en waar.

Badge

Dit scherm krijg ik te zien na  DASHBOARD => klik op diagram van een audit maar bij het exporteren kan ik geen datum terugvinden.

gr en alvast bedankt

Els

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Els VB 

De data in het diagram zal veranderen wanneer u een datumbereik in de linker zijbalk instelt. Blijkbaar gaat er iets mis als u de pulldown pijltjes die daar getoond worden wil openen?

 


Daarnaast is het belangrijk om te weten hoe u de informatie wil downloaden - volgens mij is het vanuit het dashboard zelf alleen mogelijk om de resultaten als afbeelding op te slaan.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring