Skip to main content
Vraag

Probleem met vaste filter op taken

  • May 18, 2021
  • 8 reacties
  • 79 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Besten

Sinds enkele maanden staat er een vaste filter op mijn taken. Ik kan deze niet verwijderen en elke keer dat mijn scherm ververst, staat deze filter er terug. Hoe kan ik dit verwijderen?

 

Wie kan me hier bij helpen?

Groeten

Stijn

8 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Ervaren Reiziger
  • 6 reacties
  • May 20, 2021

Ik heb ondertussen al enkel oplossingen uitgeprobeerd. Het probleem is niet afhankelijk van de gebruikte internetbrowser of opgeslagen instellingen in de browser.


  • Niet actieve gebruiker
  • 448 reacties
  • May 20, 2021

heb je gezien dat er ‘dbs’ in de zoek-box staat? Kun je dat niet selecteren en verwijderen?


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Ervaren Reiziger
  • 6 reacties
  • May 20, 2021

Was het maar zo simpel… Nee, ik moet deze filter ‘dbs’ elke keer opnieuw verwijderen.


Oostel
  • Ontdekker
  • 2 reacties
  • May 21, 2021

IK heb sinds gisteren hetzelfde probleem en weet het niet op te lossen.

HELP


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • 3294 reacties
  • May 25, 2021

In dit topic wordt dezelfde vraag gemeld. 

Het takenscherm is in Zenya inmiddels volledig gewijzigd, de zoekterm wordt daar nu leeggemaakt.


Oostel
  • Ontdekker
  • 2 reacties
  • May 25, 2021

IK gebruik geen Zenya; dus het is voor mij geen oplossing.

Karin


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Ervaren Reiziger
  • 6 reacties
  • May 26, 2021

Wordt dus opgelost bij de update naar Zenya. @Inge Kuijpers , probleem hier is toch van een andere aard. Zoekopdracht moet telkens opnieuw worden gewist. Eerder sprake van een bug dan van een keuze in instellingen.


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • 3294 reacties
  • June 1, 2021

Hoi @Stijn Castermans,

Het is inderdaad geen instelling dat de zoekterm blijft staan. In Zenya is deze bug opgelost.